Αναγνώστες

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

ΕΡΩΤΙΚΗ ΠΑΝΔΑΙΣΙΑ ΣΤΟ ΝIGHT CLUB «ANACONDA»


Ο σύζυγός μου και εγώ ταξιδεύουμε πολλά χρόνια στην ακτή της Ιστρίας στην Κροατία. Μέναμε συνήθως σε κέντρα παραθερισμού γυμνιστών γύρω από το Rovinj με την οικογένειά μας.

Καθώς τα παιδιά μας έχουν μεγαλώσει τώρα, ο σύζυγός μου και εγώ κάναμε το πρώτο μας ταξίδι μόνοι δύο χρόνια πριν. Ύστερα από μεγάλη διαδρομή με αυτοκίνητο από την Ολλανδία, μείναμε σε ένα μέρος με το όνομα
Valalta, ένα ευχάριστο γυμνιστικό χωριό μόλις μερικά λεπτά έξω από το Rovinj.

Μόλις έξω από τη Valalta είναι ένα swinger club με το όνομα Anaconda, το οποίο τολμήσαμε να τσεκάρουμε ένα βράδυ. Δεν είμαστε swingers να πούμε, αλλά το club ήταν πραγματική αποκάλυψη. Η ατμόσφαιρα στο κέντρο ήταν ευχάριστη, οι επισκέπτες ήταν κυρίως παραθεριστές από την Αυστρία, τη Γερμανία και την Ιταλία. Μετά τα μεσάνυχτα τα πράγματα άρχισαν να γίνονται καυτά με τα ζωντανά θεάματα στη σκηνή καθώς περισσότερα ζευγάρια άρχισαν να έρχονται. Ήμασταν ντροπαλοί, οπότε βασικά
παρακολουθήσαμε, πήραμε ποτά και κουβεντιάσαμε με μερικούς ανθρώπους. Φύγσμε γύρω στις 2 υπερβολικά καυλωμένοι,  αλλά αποφασίσαμε να τσεκάρουμε το club ξανά το Σαββατοκύριακο, όπου μας είπαν ότι θα γίνονταν περισσότερα.

Έτσι το βράδυ της επόμενης Παρασκευής αποφασίσαμε να επισκεφθούμε το club ξανά. Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι ντυμένοι πρόχειρα ή με σέξι ρούχα οπότε είναι πραγματικό μίγμα. Το μίγμα των ανθρώπων ήταν ενδιαφέρον αυτή τη φορά με μεγαλύτερα και νεότερα ζευγάρια και τουλάχιστο μερικούς ασυνόδευτους άνδρες και γυναίκες.

Καταλήξαμε να κουβεντιάζουμε με ένα συμπαθητικο ζευγάρι από την Αυστρία, που ήταν επίσης παντρεμένο με παιδιά. Είχαν αφήσει τα παιδιά τους με τους φίλους τους στη Valalta και βγήκαν έξω να περάσουν ευχάριστη νύχτα. Πήγαμε μαζί σε μια ήσυχη γωνιά και ο σύζυγός μου και εγώ αρχίσαμε να φιλιόμαστε και να χαϊδευόμαστε, ενώ αυτοί έκαναν το ίδιο κοντά. Ο σύζυγός μου κι εγώ δεν είχαμε πραγματικά σχεδιάσει να κάνουμε κάτι αυτή τη βραδιά, αλλά δεν μας πήρε πολλή ώρα πριν αρχίσει να κατεβαίνει, αισθάνθηκα άνετα στο στρώμα και καθώς σήκωσα το κεφάλι να δω τους Αυστριακούς φίλους μας που ήταν κοντά, η μεγάλη στύση του ήταν εντελώς ορατή. Έκανα ό,τι έπρεπε να κάνω και άρχισα να τον ρουφάω όσο ο σύζυγός μου ήταν κάτω μου και η σύζυγός του ήρθε στην παρέα μας να ρουφήξω τον σύζυγό της, φιληθήκαμε και τα υπόλοιπα είναι λίγο θολά. Οι τύποι έβαλαν προφυλακιτκά και άρχισα να παίζω με αυτόν, ενώ ο σύζυγός μου με τη σύζυγό του,  ήταν πραγματικά καυτό και αυθόρμητο!

Μετά που τελειώσαμε καθίσαμε για μερικές ώρες κουβεντιάζοντας με τους νέους φίλους μας…παρακολουθήσαμε μερικά άλλα ζευγάρια, αισθάνθηκα πολλή ικανοποιημένη και ελεύθερο  άνδρα που στεκόταν πίσω μας, ο σύζυγός μου απλά με φίλησε και είπε να διασκεδάσω.

Φύγαμε γύρω στις 3, νομίζω, επιστρέψαμε στον οικίσκο..κάναμε σεξ σκεπτόμενοι το καυτό βράδυ. Σκεφτόμαστε να ξανακάνουμε το ταξίδι πριν τελειώσει το καλοκαίρι!

Συνιστάται πολύ για οποιονδήποτε περίεργο για το swinging. Δεν θα είχαμε χρόνο να το κάνουμε σπίτι, αλλά εδώ ήταν τέλειο, ένα ωραίο ηλιοκαφετί καυλί και βυζιά να ρουφήξεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου