Αναγνώστες

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΕΜΠEIΡΙΑ ΒΡΕΤΑΝΙΔΑΣ ΣΤΟ NIGHT CLUB «ANACONDA» ΣΤΟ ROVINJ ΤΗΣ ΚΡΟΑΤΙΑΣ


«Ουάου…μπορώ να ταιριάξω αυτό! Είμαι ανύπαντρη μαμά από το Ηνωμένο Βασίλειο και μετά τον χωρισμό από τον πρώην μου για 15 χρόνια δύο από τις καλύτερες φίλες μου αποφάσισαν να με πάρουν σε καλοκαιρινή απόδραση στην Κροατία.. Περάσαμε μερικές ημέρες στο Rovinj και αισθάνοντας ανήσυχες ένα βράδυ αποφασίσαμε να μαζέψουμε πληροφορίες για το Anaconda για πλάκα.. Φθάσαμε εκεί από το Rovinj με ταξί στις 11 περίπου και πήγαμε κατευθείαν στο μπαρ! Με το κουράγιο μερικών ποτών αποφασίσαμε να δούμε μερική δράση.. ήταν πραγματικά καυτή ατμόσφαιρα με ζευγάρια να το προτιμούν και ένα θαυμάσιο ζωντανό θέαμα στη σκηνή.. δεν πέρασε πολύ πριν χάσω τα κορίτσια στην πίστα κα να βρω τον εαυτό μου να συζητάει με έναν νεαρό Ιταλό (θα τον αποκαλώ Μάριο, δεν θυμαμαι το όνομά του).. Ο Μάριο μου έκανε ντους με ποτά και προσοχή και δεν μου πήρε πολύ πριν μου κάνει μασάζ σ’ένα από τα κρεβάτια..τα χερια του ήταν μαγικά έως ότου αφαίρεσε την πετσέτα του και έδειξε το πιο φοβερό καυλί που έχω δει ποτέ)..Το ξανασκέφθηκα για λιγ΄λοτερο από μικρο του δευτερολέπτου πριν πάρω το Ανακόντα στο χέρι μου και στόμα.. αυτή ήταν η τέλεια θεραπεία μετα το διαζύγιό μου…χεχε και πριν καλά-καλά είναι μέσα μου πριν αρχίσω να κουνιέμαι ανεξέλεγκτα καθώς κορύφωνα.. ήταν ελαφρά ντροπιαστικό γιατί έπρεπε να τον σταματήσω.. το πρώτο αληθινό καυλί μου από τον πρώην. Βγήκαμε έξω για τσιγάρο, κουβεντιάσαμε λίγο περισσότερο, ύστερα «χτυπήσαμε» την πίστα..
Το πάρτι είχε πραγματικά επιτυχία..καθώς ήμουν ανάμεσα στον Μάριο και έναν φίλο του στην πίστα.. το ζώο μέσα μου πρέπει να είχε βγει έξω εκείνο το βράδυ..επειδή είπα και στους δύο ότι μπορούν να με πάρουν τώρα!!! Μετακινηθήκαμε σε ένα από τα δωμάτια ξανά και δοκίμασα το πρώτο τρίο μου με τους δύο νεαρούς καυτούς επιβήτορες..ήταν σαν φαντασιωση!!! Ποτέ δεν είχα παρόμοια νύχτα ιδιαίτερα συνιστάται για όλες τις κυρίες ελεύθερες ή παντρεμένες..τουλάχιστο μια φορά αξίζει χαχα…στην υγειά σας!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου