Αναγνώστες

Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2016

Η ΜΕΛΙΝΑ ΤΡΕΛΑΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΗΔΟΝΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ «ΑΚΤΗ ΤΗΣ ΑΚΟΛΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΡΓΙΩΝ» ΣΤΗΝ ΚΡΟΑΤΙΑ! – ΜΕΡΟΣ Δ΄




H Σλάβιτσα λάτρευε το «βαθύ λαρύγγι» και προσφέρθηκε να δείξει την τεχνική της στη Μελίνα. Μπορεί και να την είχε ερωτευθεί. Χάιδευα το στήθος της Μελινας, ενώ εκείνη αντάλλασσε καυτά φιλια με την «αρχιέρεια της ακολασίας». Σε ανύποπτο χρόνο μου είχε εξομολογηθεί ότι ήθελε να δοκιμάσει με έμπειρη γυναίκα. Τώρα είχε την ευκαιρία που περίμενε. Μόλις την άγγιξε η Σλάβιτσα η Μελίνα εκτόξευσε τα υγρά της προς κάθε κατεύθυνση, προκαλώντας τον θαυμασμό των διπλανών μας. Η Ολλανδέζα σταύρωσε τα χέρια της. Αργότερα μου είπε ότι αν και είχε δει καταρράκτες γυναικών, της Μελίνας ήταν οι καλύτεροι!

Στο βάθος άλλη τριάδα σε εξέλιξη: η Κάσι με δύο ομοεθνείς της. Δίπλα τους η Γιαντράκα έτρωγε τη Μελίτα που αναστέναζε από την καύλα.

Το πρώτο μέρος του οργίου  τελείωσε στις 2.20 και, σύμφωνα με τις εντολές της αρχιέρειας οφείλαμε να αλλάξουμε ερωτικούς συντρόφους.  Η Μελίνα έκανε δεύτερο τρίο με τους Ούγγρους, αφού η Κάσι ήταν εξαντλημένη.

Η Σλάβιτσα με τράβηξε κοντά της. «Θέλω να πηδηχτώ μόνο μαζί σου, σε λατρεύω υποτακτικέ  μου». «Και εγώ σε λατρεύω “αρχιέρεια της ακολασίας”». «Σε περίμενα τόσους μήνες». «Σου είπα να έρθεις στην Αθήνα, δεν μπορώ να έρχομαι συχνά εδώ πάνω».  Ξαπλώσαμε στο μεγάλο στρώμα και ευχαριστηθήκαμε ο ένας τον άλλον.  Όλοι κοίταζαν προς το μέρος μας.Της έριξα σλιβοβίτσα στη σπηλιά της και την ερέθισα με τη γλώσσα μου. Ύστερα αυτή έβαλε σαντιγί στον «Μικι 2» και έκανε αυτή την εκπληκτική ροβινιώτικη πίπα. Τελείωσα μέσα στη σαντιγί. Μετά αγκαλαιστήκαμε και παρακολυθήσαμε τα άλλα ζευγάρια στην υποδειγματική εκτέλεση του ερωτικού παιχνιδιού τους.  Όταν ολοκλήρωσε η Μελίνα, ήρθε δίπλα μας, με φίλησε συγκινημένη. Έκαιγε από την καύλα. «Έκανα το καλύτερο σεξ της ζωής μου».

«Νομίζω σε έχω ερωτευθεί…».  Το πρόβλημα ήταν ότι κάθε χρόνο στη «
Monsena» γνώριζα υπέροχες γυναίκες που τις διεκδικούσα με τον τρόπο μου.  Με τη Μελίνα ήταν διαφορετικά. Πρώτα γιατί ήταν βέρα Ελληνίδα και το μεσογειακό ταμπραμέντο της υπερτούσε των άλλων. Επιπλέον, υπήρχε πιθανότητα να συναντηθούμε εντός τειχών. Αλλά ήμουν προσκολλημένος στην Κάσι, δεν μπορούσα να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς εκείνη. Όσοι μας γνώριζαν νόμιζαν ότι είμαστε αληθινό ζευγάρι.

Κατά τις 3.30 το πρωί αποχαιρετιστήκαμε με τα παιδιά. Κατάκοποι από το όργιο και λίγο πιωμένοι, δώσαμε ραντεβού για το Σαββατόβραδο με το σεληνόφως. Φύγαμε απόλυτα ικανοποιημένοι με την εξέλιξη του παιχνιδιούκαι τις νέες γνωριμίες μας.

Η Φράνσι σιγοτραγουδούσε, είχε ευχαριστηθεί πήδημα και ροβινιώτικη πίπα.

Η Μελίνα είχε αποκτήσει πρωτόγνωρες εμπειρίες που θα της άλλαζαν τον τρόπο σκέψης της τα επόμενα χρόνια.

Η Κάσι,  εμφανώς ικανοποιημένη, μου κρατούσε σφιχτά το χέρι.

Εγω ζούσα το όνειρό μου. Ήταν το μέρος που είχα αγαπήσει, που ήθελα να επισκέπτομαι συνέχεια, να συναντώ την «αρχιέρειά» μου…

Όταν φθάσαμε στο διαμέρισμα της Φράνσι, ο δικός της με το μπουκάλι σλιβοβιτσα στα χέρι την είδε. Αυτή προκλητικά σήκωσε τη φούστα της, δείχνοντας τη σπηλιά της. «Σήμερα πηδήχτηκα, ευχαριστήθηκα σεξ, αυτό που μου στερείς άχρηστε». Είχε αφήσει ίχνη σπέρματος στα μάγουλά της τεκμήριο ακολασίας. Μ έσφιξε στην αγκαλιά της και ανταλλάξαμε καυτό φιλί.  Με τη Φράνσι είχαμε πηδηχτεί αρκετές φορές μόνοι ή με παρουσία θεατών στα βράχια. Την πήγαινα.

Στην κουζίνα του διαμερίσματος 223 η Μελίνα με ευχαρίστησε για την υπέροχη βραδιά που πέρασε μαζί μας. «Έκανα το σεξ της ζωή μου». Το σώμα της έκαιγε και η σπηλιά της έσταζε ακόμη. Δεν πρόλαβα να την αγγίξω και έχυσε.

Αφού κοιμήθηκαν, βγήκα στη βεράντα να δω τι «παίζει» με τους γείτονες. Ήθελα να πηδήξω τη Φράνσι, δεν χρειάστηκε να απομακρυνθώ. Ήρθε μόνη της, γυμνή και αρωματισμένη. Κατεβήκαμε στη νεροτσουλήθρα και πηδηχτήκαμε άγρια στην είσοδο. Το πρωί μας βρήκε να κοιμόμαστε αγκαλιά, σκεπασμένοι με σεντόνι…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου