Αναγνώστες

Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017

ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΧΡΗΣΤΗ ntina ntinaki ΜΕ ΗΜEΡΟΜΗΝΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 13/07/15, 22:10 ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ «Τσοντοσινεμά ADULT THEATER» ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ bourdela.com


Τις καλησπερες μου,
Adult theater και εντυπώσεις μου.
Πρωτη φορα που πηγα ηταν πριν την ανακαινιση.χειμωνας κατά τις δεκα το βραδυ. Αραζω παταρι, καμπινες, μπουντρουμι. Ηθελα να δω τους χωρους αλλα με ετρωγε κιολας. Μεσα από τις φορμες φοραω γυναικεια αλλα είμαι στην σκεψη να αλλαξω η όχι. Εχω μαζι μου μπουκαλακι με ποτακι από το σπιτι το οποιο σιγα σιγα το αδειαζω μπας και πεσουν λιγο οι αμυνες και τολμησω να κανω ότι πηγα να κανω. Με τα πολλα, παω τουαλέτες, βγαζω φορμες, ενα γρηγορο βαψιμο και σκαω μυτη. Γυρω στα 15 ατομα τριγυρω στους χωρους, ειχε παει δωδεκα η ωρα, δεν μου δινει κανεις σημασια. Παιρνω λιγο θαρρος, αρχιζω να κυκλοφορω πιο ανετα. Πεφτω κυριολεκτικα πανω στον ταμια, ο οποιος πολύ ευγενικος και ανετος, απλα συνεχισε την δουλεια του. 2 το βραδυ εχω αρχισει να βαριεμαι, κανεις να μην με πλησιαζει, κανεις να μην μιλαει, αναρωτιεμαι αν είμαι τοσο χαλια που δεν με πλησιαζει κανεις. Πανω στις σκεψεις, ερχεται καποιος, μιση μεριδα ανθρωπος, και μου πιανει την κουβεντα. Παμε καμπινες επανω και επιμενει να τον γλυψω χωρις προφυλακτικο.Τρωει ακυρο και φευγει απρακτος όπως και γω, αλλαζω στα γρηγορα και την κανω για σπιτι.
Περναει καμια βδομαδα και μιλαω με κοσμο από εδώ μεσα, με άλλο προφιλ που ειχα τοτε και προσπαθω να κανονισω με μαλακοπιτουρα απ' ότι φανηκε να παμε παρεα στο σινεμά. Του ζηταω να βρεθουμε ένα στενο πισω,να αφήσω στο αμαξι τα μισητα αντρικα ρουχα και να παμε σαν ζευγαρι. Ο μαλακοπιτουρας όμως φοβαται να βρεθουμε πισω και τελικα κανονίζουμε να βρεθουμε μεσα, στις 23:00. Στις 10 και μιση είμαι εκει πιο ανετα αυτή τη φορα, βαφομαι στις τουαλέτες, αλλαζω ρουχα και σκαω μυτη με μινι, μαυρες γοβες με 15 cm τακουνι και καταξανθη περουκα. Παω ταμειο και αφηνω στον ανθρωπο τον σακο μου με τα υπολοιπα πραγματα. Μαζι μου μονο ένα μικρο τσαντακι γεματο με προφυλακτικα, λιπαντικο και το τηλεφωνο μου (ποτε δεν ξερεις τι γνωριμίες μπορει να κανεις, μην χαθουμε) στις 11 ο μαλακοπιτουρας πουθενα. 11 μιση ο μαλακοπιτουρας πουθενα. Δεν χαλιέμαι, ειμαι αραχτη στον κυριως χωρο και απολαμβανω την ταινια. Σκαει τυπος, ρωταει αν ενοχλεί, του λεω αραξε, μιλαμε, με χαιδευει και με χουφτωνει, πεταει εξω μια πραγματικα μεγαλη ψωλη και γω λιωνω από καβλα. Προφυλακτικο και στο στομα μου. Σκεφτομαι ότι αυτό είναι, τωρα γιναμε.Τον γλειφω 2-3 λεπτα και τραβιέται από το στομα μου. Ωραια σκέφτομαι εγω, ωρα να παιξει και ο κωλος μου. Ανοιγω τσαντακι, βγαζω λιπαντικο και ο τυπος κουμπώνεται. Τον κοιταζω με απορια και μου λεει πρεπει να παω σε μια δουλεια και θα ξαναερθω σε κανα μισαωρο. ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙ. Διαφοροι μαλακες τριγυρω που τις ειχαν βγαλει εξω και τις παιζανε, καθονται και κοιτανε πια απορημενοι αλλα δεν πλησιαζει κανεις. Φευγω νευριασμενη, παω ταμειο, παιρνω τα πραγματα μου και τουαλετα. Αλλαζω, βγαζω makeup και ετοιμάζομαι να φυγω. Με τρωει βεβαια λιγο η περιεργια και παω παταρι και αραζω εκει στα σκοτεινα κοιταζοντας κατω να δω αν θα ξαναερθει ο ΜΑΛΑΚΑΣ. Οντως περιπου μιση ωρα μετα σκαει μυτη ο ΜΑΛΑΚΑΣ με ακομη 6 ατομα παρεα. Ανεβηκε και παταρι ψάχνοντας αλλα δεν μπορεσε να με καταλαβει.Τα αρχιδια μου πηρε ο ΜΑΛΑΚΑΣ και οι φιλοι του.
Περναει καιρος, δεν εχω ξαναπατησει εκει μεσα ουτε σε καποιο άλλο σινεμά και αρχιζω να διαβαζω σχολια εδώ μεσα για άλλες Cross, trans που βρεθηκαν εκει και περασαν καλα. Διαφοροι γραφουν για παρτουζες, γαμησια και αλλα ωραια. Λεω μεσα μου. Ενταξει μπορει να μην εγινε κατι 2 φορες που πηγα αλλα τωρα μπορει να περασουμε καλα. 15 επισκεψεις, σχεδον σερι. Σχεδον κάθε βραδυ, με μινι,γοβες, μποτες, αλλες περουκες, βαψιματα διαφορετικα, δεν συμβαινει τιποτα. Αρχιζω να συναντιέμαι εκει με φιλο που εχω γνωρισει στο xhamster και να την βρίσκουμε σε διαφορα σημεια του χωρου. Οταν πηγαινα με καποιον παρεα, ειχαμε διαφορους ΜΑΛΑΚΕΣ να μας παιρνουν από πισω και απ' ό,τι καταλαβα ενδιαφερονταν μονο για την πουτσα του φιλου μου.

Τωρα θα μου πειτε γιατι εγραψα ολοκληρη αυτή την εκθεση.Την εγραψα γιατι δεν πιστευω λεξη από οσους γραφουν για το τι καλα περασαν εκει,για παρτουζες και γαμησια. Καθε βραδυ οι ιδιες φατσες είναι μεσα, κανενας δεν μιλαει με κανεναν, γυριζουν τον χωρο σαν την αδικη καταρα που ελεγε και η γιαγια μου και μετα πανε σπιτι τους και τον παιζουν (φανταζομαι).

Τωρα είμαι σιγουρη πως θα γεμισει το inbox μου με μηνυματα του στυλ παμε παρεα, εγω δεν είμαι σαν τους αλλους, θα περασουμε καλα, θα κανονίσουμε και αλλα τετοια. Εκτος από τον πρωτο ΜΑΛΑΚΟΠΙΤΟΥΡΑ που ανεφερα, μιλησα με αλλους 50; ισως να λεω και λιγους από εδώ μεσα. Με το παλιο μου προφιλ. Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΑΣ δεν περιγράφεται. Δεν λεω ότι ειστε ολοι το ιδιο αλλα οι ΜΑΛΑΚΕΣ! θα καταλαβουν. Εχω γνωρισει και αλλους ανθρώπους από εδώ, που συναντιομαστε, περναμε καλα, ειτε σε κανα hotel ειτε σε κανα παρκο τωρα το καλοκαιρι.
Λοιπον προσεχτε τι μου γραφετε στα μηνυματα γιατι θα ανοιξω νέο θεμα στο φορουμ και Θα ανεβαζω τις συζητήσεις σας αυτούσιες. Θα σας περιλαβουν οι τρολαδες του site και δεν θα προλαβαίνετε να αλλαζετε προφιλ από το κραξιμο. Σιγουρα καποιοι θα με βριζουν αυριο αλλα δεν πειραζει, εχω συνηθισει πια. Επισης δεν το παιζω σουπερ γκομενα,με τιποτα τρελες απαιτησεις. Μια χοντρουλα Cross είμαι, με χαλια φωνη, που ξερει όμως πως να περασει καλα. Αρκει παντα να υπαρχει και η καταλληλη παρεα. Και δεν με νοιαζει ουτε η ηλικια του αλλου, ουτε η σωματικη διαπλαση, χρωμα, εθνικοτητα, θρησκεια.

Αυτά για την ωρα. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου