Αναγνώστες

Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016

Η ΜΕΛΙΝΑ ΤΡΕΛΑΙΝΕΙ ΤΟΥΣ ΗΔΟΝΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ «ΑΚΤΗ ΤΗΣ ΑΚΟΛΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΡΓΙΩΝ» ΣΤΗΝ ΚΡΟΑΤΙΑ! – ΜΕΡΟΣ Β΄

Συμφωνήσαμε να συναντηθούμε στο γνωστό βαθούλωμα στην «ακτή της ακολασίας και των οργίων» στις 1.30 το πρωί.

Επιστρέψαμε στο διαμέρισμα 223 και πέσαμε ξεροί στο κρεβάτι για ύπνο, αφού ήμασταν εξαντλημένοι από το δεκάωρο ταξίδι. Η Μελίνα αποσύρθηκε στο δωμάτιό μου και εγώ ξάπλωσα στη βεράντα. Δεν είχα προλάβει να κλείσω τα μάτια μου  όταν άκουσα χτύπημα στην εξώπορτα. Η «αρχιέρεια της ακολασίας» στεκόταν στο κατώφλι, γυμνή, φορώντας τον παγανιστικό σταυρό της. Φιληθήκαμε σταυρωτά, ενώ έβαλε το δεξί μου χέρι στο στήθος της.  «Θέλω να με πηδήξεις τα μεσάνυχτα, σε στερήθηκα τόσο καιρό, μου έλειψες, σε λατρεύω…». Της έκλεισα τα υγρά χείλη της και μείναμε αγκαλιασμένοι και αμίλητοι για μερικά λεπτά. Είχα δεθεί με αυτήν την υπέροχη γυναίκα από την πρώτη στιγμή που συναντηθήκαμε.  Απομακρυνθήκαμε από την εξώπορτα, δεν ήθελα να δίνω λαβή για σχόλια. Όταν της πέρασε η καύλα, αφού της έβαλα τα δάχτυλα στη σπηλιά της για να ανακουφιστεί, μιλήσαμε για το βράδυ και την τελετή μύησης των νέων μελών. «Αγόρι, φρόντισε να είναι καλά ξυρισμένες, ξέρεις εσύ». Ακόμη θιυμάμαι τη δική μου μύηση… Αγκαλιαστήκαμε ξανά. Ήταν υγρή, καυλωμένη, ερεθισμένη. «Βλέπω και τον φίλο μου σηκωμένο. Δεν έχω σαντιγί να τον αλείψω». Τη συνόδευσα μέχρι την έξοδο του κέντρου.

Όταν επέστρεψα, η Μελίνα είχε σηκωθεί να πιει νερό. Έλαμπε, ο πισινός της ήταν κατακόκκινος. «Αμα δεν βάζεις αντιηλιακό, αυτά παθαίνεις». Στα 29 της ήταν η γυναίκα που κάθε άνδρας θα ήθελε δίπλα του. «Σε είδα με μια κυρία και ερεθίστηκα. Ήθελα να κάνω τρίο».  «Τόσο πολύ καυλώνεις»;


«Μην ξεχνάς ότι πρώτη φορά βλέπω τόσο κόσμο γυμνό, λογικό είναι να ερεθίζομαι. Δες τις ρώγες μου»!  «Φρόντισε να ξυριστείτε το απόγευμα με τη βοήθεια της αισθητικού». «Μας ζήτησαν να είμαστε ξυρισμένοι». «Πήγαινε να κοιμηθείς κανένα δίωρο ακόμη».

Όταν ξύπνησα στις 7μμ, είδα τα δυο κορίτσια να κοιτούν περίεργα. Η Σουζάνα είχε έρθει νωρίτερα, οπότε ανέλαβε δράση, άπλωσε την αποτριχωτική κρέμα και περίμενε να ενεργήσει, ενώ συγχρόνως έπαιζε με τον Μίκι2. «Περιποιούμαι τους πελάτες μου με χαλαρωτικό μασάζ». Φορούσε μια κοντή ποδιά, η σπηλιά της ήταν χάρμα οφθαλμών.  «Τα κορίτσια είναι πανέτοιμα για γλείψιμο». Πραγματικά φίλησα και τις δύο. «Θα γίνετε ανάρπαστες το βράδυ»! «Αυτό θέλουμε να τους καυλώσουμε και να μας πάρουν». «Κορίτσια, φοβάμαι ότι θα είναι τύφλα στο μεθύσι που δεν θα βρίσκουν στόχο. Αργότερα θα σας μαρκάρω τις σπηλιές σας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου