Αναγνώστες

Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2017

ΕΚ ΒΑΘΕΩΝ (1)


To Σάββατο, 2 Σεπτεμβρίου 2017, ήμουν καλεσμένος των ιδιοκτητών του «club4couples» στον Πειραιά, με την ευκαιρία της θεματικής βραδιάς «Double Trouble»

Από τις 12 Αυγούστου 2016 ημέρα πρώτης ημέρας λειτουργίας του στον άνετο χώρο της οδού Μακρών Τειχών 5, έχω παραστεί σε αρκετές θεματικές βραδιές, που ξεχωρίζουν για την πρωτοτυπία και την ευρηματικότητά τους. Βραδιές άριστα οργανωμένες από ζευγάρι του χώρου με ήθος και συνέπεια για συνειδητοποιημένα ζευγάρια που αναζητούν τη διαφορετική προσέγγιση στο καλύτερο ερωτικό παιχνίδι του κόσμου που σήμερα συμπληρώνει 79 χρόνια δυναμικής παρουσίας στον δυτικό κόσμο.

Το «club4couples» δεν είναι ένα ακόμη μαγαζί, είναι ο χώρος που έλειπε από την ψυχαγωγία ενήλικων στην Ελλάδα. Ισάξιο των αντίστοιχων ευρωπαϊκών μαγαζιών, όμως η προσφορά του δεν εκτιμήθηκε από την κοινότητα. Γιατί οι Έλληνες swingers αρκούνται στη μετριότητα των μαγαζιών που χαρακτηρίζονται επιεικώς «πηδηχτάδικα» και «ξεπετάδικα».

Αισθάνθηκα συγκινημένος από την ανταπόκριση των ιδιοκτητών του, που, για μια ακόμη φορά, με ευχαρίστησαν για την παρουσία μου. Ήταν τιμή μου να βρίσκομαι στο πλευρό τους γιατί πραγματικά ενσαρκώνουν τις διαχρονικές αξίες του swinging.

Συγκινήθηκα επισης όταν μέλος της ομώνυμης μυστικής ομαδας στο facebook μου έσφιξε το χέρι και με ευχαρίστησε για τη συνεισφορά μου στον τομέα της ενημέρωσης.  Θεωρώ ότι δεν κάνω κάτι ξεχωριστό, απλά με τις πενιχρές γνώσεις μου επιχειρώ να επαναφέρω τις χαμένες ή διαστρεβλωμένες αξιες του swinging στο προσκήνιο.  Η εμπορευματοποιηση του καλύτερου ερωτικού παιχνιδιού του κόσμου και η μετατροπή του σε εργαλείο σαρκικής ικανοποίησης με βρίσκει κάθετα αντίθετο. Οι υγιείς δυνάμεις οφείλουν να αντισταθούν στον ευτελισμό και στην καταρράκωση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Μόνο τότε το swinging θα έχει θέση στην καρδιά μας!

Καλή Κυριακή!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου