Αναγνώστες

Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΔΕΙΞΤΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΓΚΑΖΙ;




Μεσημέρι βρίσκομαι στο διαμέρισμά μας και ετοιμάζω το φαγητό για την Kassi και το παιδί. Εκείνοι είναι ακόμη στην παραλία. Μια πανέμορφη ξανθιά ύπαρξη -δεν θυμάμαι την εθνικότητα- χτυπάει την πόρτα του διαμερίσματος και μού ζητάει σε σπασμένα Αγγλικά να της δείξω πώς λειτουργεί το γκάζι. Ήταν πολύ ζεστή, είχε μείνει αρκετές ώρες στον ήλιο και το κορμί της ήταν σοκολατί. Μικρά, στρογγυλά βυζιά και σχεδόν αποτριχωμένο μουνί, με μια  μακρόστενη λωρίδα στη μέση. Ο πισινός της ήταν σκέτη κόλαση! Κατάλαβα ότι έψαχνε κάτι άλλο και το γκάζι ήταν απλά δικαιολογία. Άλλωστε οι κουζίνες λειτουργούσαν με ηλεκτρικό ρεύμα! Κλειδώνω την πόρτα, τη σφίγγω στην αγκαλιά μου και το κάνουμε στα γρήγορα πριν έρθει η Κassi και το παιδί. Η κυρία ήταν  τόσο καυλωμένη που τελείωσε σχεδόν αμέσως. Χαμογέλασε, με ευχαρίστησε και έφυγε τρέχοντας προς άγνωστη κατεύθυνση.

Μόλις βγήκα να δώ που πήγε, αναμμένος όπως ήμουν, εμφανίζεται η Kassi. Τετραπέρατη, γι’ αυτό τη λατρεύω, κατάλαβε τι είχε συμβεί. Χαμογελώντας μου λέει «άλλη φορά δεν σε αφήνω μόνο σου, είσαι δημόσιος κίνδυνος!» Τις υπόλοιπες ημέρες  τις περάσαμε σφιχταγκαλιασμένοι και ερωτευμένοι. Όταν μάς ερχόταν η όρεξη να παίξουμε μεταξύ μας, γυρνούσαμε στο διαμέρισμα. Είχαμε τρία δωμάτια στη διάθεσή μας! Η σχέση μας δυνάμωσε και άντεξε στο χρόνο.

Τη γνώρισα σε κάμπινγκ γυμνιστών στην Ουγγαρία, την είδα γυμνή και την αγάπησα γυμνή. Την ευχαριστώ για τις ωραίες στιγμές που μού χάρισε, ιδίως  όταν αρρώστησα σοβαρά στη Βουδαπέστη και έπρεπε να επιστρέψω επειγόντως στην Αθήνα  τη ημέρα των ευροεκλογών του 2004.

Αργότερα έγινε ηδονίστρια και μέλος κλειστού συλλόγου της Βουδαπέστης. Εγώ την ακολούθησα
. Τα περισσότερα μέλη του συλλόγου γυμνιστών που είχε ιδρύσει το 1988 προσχώρησαν στο νέο σύλλογο.

Τώρα ετοιμαζόμαστε για την ταινία τεκμηρίωσης στο
Cap dAgde. Η Κassi είναι η έμπνευσή μου, ο άνθρωπός μου, η ζωή μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου