Αναγνώστες

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

H ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ GANGBANG: ΜΕΡΟΣ Β'



Γυρίσαμε να δούμε τι έκαναν οι άλλοι τρεις κύκλοι. Είχαν ολοκληρώσει. Οι άνδρες ήταν ξαπλωμένοι, ενώ οι γυναίκες συζητούσαν χαμηλόφωνα μεταξύ τους.

Η Σλάβιτσα πλησίασε και τους χαιρέτησε. «Δεν έχουμε τελειώσει ακόμα». «Ξεκουραστείτε, καπνίστε αν θελετε και ηρεμήστε για την επόμενη φάση».

Γύρισε πίσω, μού έπιασε το χέρι, με τράβηξε απόμερα πίσω από έναν θάμνο και μού είπε «θέλω να σε γαμήσω μόνη μου!» Κατάλαβα, ήθελε να μού κάνει μασάζ στον προστάτη. Συναίνεσα, έβαλε κρέμα στο δάχτυλό της και μου έπιασε τον προστάτη. Αλλά για να μην μείνει παραπονεμένη, της έβαλα και εγώ δάχτυλο στην κωλοτρυπίδα της. Είχαμε ενώσει τα σώματά μας. Με το ελεύθερο χέρι της έπαιζε το καυλί μου και εγώ χάιδευα τις ρώγες της. «Είχα  ανάγκη να σε πάρω κατ’ ιδία, όχι μπροστά στους άλλους».  Η Τσίλα ανησύχησε και ήρθε να μας βρει. «Με θέλετε κι εμένα στην παρέα σας;» «Έλα και εσύ να γίνουμε τρίο!» της είπα. Ξάπλωσε μπρούμυτα και είχα την ευκαιρία να της βάλω τρία δάχτυλα στην κωλοτρυπίδα της. Η Σλάβιτσα της κρατούσε σταθερό το κεφάλι της. Η μικρή σπαρταρούσε. Ύστερα γύρισε ανάσκελα και η Σλάβιτσα της έδειξε πώς γίνεται η ποδομαλακία. Έβαλε τις άκρες των ποδιών της στο καυλί μου και το έπαιξε μέχρι να χύσω. Τα χύσια  έτρεξαν στα δάχτυλα των ποδιών της. Σηκωθήκαμε και επιστρέψαμε στο ξέφωτο. Της ψιθύρισα στο αφτί «είσαι ευχαριστημένη τώρα που με γάμησες;»  «Ναι, πολύ!» «Το είχα ανάγκη!»
H Σλάβιτσα ήταν η μόνη γυναίκα που με είχε αγγίξει.

Στο ξέφωτο η Παυλίνα έδινε τις ρώγες της στο Μίρκο, τον Άντε και το Μάρκο. «Πι
είτε φρέσκο, αγνό γάλα, να δυναμώσετε, να μας ξαναγαμήσετε σε  λίγο!» Δοκίμασαν το γάλα της και το βρήκαν εξαιρετικό.

Η Σλάβιτσα μάς έβαλε πάλι σε παράταξη. Οι γυναίκες έκαναν ένα βήμα μπροστά. «Είμαστε 16, άρα χωριζόμαστε σε δυο ομάδες των 8, 2 άνδρες και 6 γυναίκες σε κάθε ομάδα». Σχηματίσαμε δυο ομάδες και αλειφτήκαμε με λάδι. Εγώ έπεσα στην ομάδα της Σουζάνα που τόσο ήθελα να γαμήσω. «Γλείψτε ο ένας τον άλλον και φέρτε τον σε οργασμό!» Έβαλα λάδι στη Σουζάνα κι αυτή σε μένα. Το ροδαλό μουνάκι της με προκαλούσε. Μού έπιασε το καυλί και το έπαιξε. «Σήμερα, παίζω με τα καυλιά, τι θα κάνω όταν επιστρέψω στο
Rovinj;». «Μίκι, θέλω να σε ξυρίσω μόλις ανεβούμε στο πλοίο!» «Μετά θα σου κάνω πίπα και θα με γαμήσεις πατόκορφα!» Η πρότασή της με ενθουσίασε. «Είχα εργαστεί για ένα διάστημα σε ινστιτούτο αισθητικής». «Ξέρω από αποτρίχωση!» Είχα τρελαθεί να ακούω το ρήμα «γαμώ» σε όλα τα πρόσωπα. Άλλη λέξη δεν άκουγες. «Σε γάμησα, θα σε γαμήσω, γαμηθήκαμε. Άντε γαμήσου!»  Έχυσα πάνω της, έσκυψε και έγλειψε το καυλί μου. «Θα σε σκουπίσω με τη γλώσσα μου!»

Τα βυζάκια της ήταν υπέροχα. «πιπίλισε τις ρώγες μου να καυλώσω κι άλλο», είπε εκστασιασμένη. Τη γύρισα και της τον έβαλα στον κώλο. «Πεθαίνω από ηδονή» μούγκρισε. «Θα σε χύσω στο πρόσωπο!» Σηκώθηκε, έκατσε στο στήθος μου και με κατάβρεξε. Τα υγρά της μύριζαν σλιβοβίτσα. Το μουνάκι της έσταζε. Έβγαλε τη γλώσσα της και με έγλειψε παντού. Όταν ολοκληρώσαμε, ξαπλώσαμε ο ένας πάνω στον άλλον. Ανέβηκε στην πλάτη μου και περπάτησε πάνω-κάτω. «Μόλις σε είδα στο πλοίο, ήθελα να με γαμήσεις, αλλά η Σλάβιτσα έφερνε αντιρρήσεις». «Να που πραγματοποιήθηκε η επιθυμία μου!»

Η Σλάβιτσα, βλέποντας την κόπωση στα πρόσωπά μας, σήμανε λήξη του
gangbang. H ώρα ήταν ήδη 1.00 το μεσημέρι. Ο ήλιος έκαιγε. Απλώσαμε τις προμήθειες και γευματίσαμε πρόχειρα. Βγήκαν τα περίφημα μικρά λουκανικάκια και κεφτεδάκια από το καλάθι. Η Ροζάλια τα έβαζε στο μουνί της και τα έδινε σε όλους μας. «Απολαμβάνετε ενισχυμένο μουνολουκάνικο!» «Ροζάλια, είσαι μοναδική!» της απάντησαν οι άλλοι. Εκείνη τη στιγμή θυμήθηκε το επεισόδιο στα βράχια της «Valalta» και πήρε ανάποδες στροφές. «Να πούμε στον καπετάνιο να σταματήσει εκεί». «Θα τις βρώ τις σκρόφες και θα τις γαμήσω επιτόπου!» «Να μου δείξουν το μουνί της, ποιες, αυτές οι βρομιάρες, οι γαμημένες, οι ανώμαλες, θα βάλω πλαστικό πούτσο και θα τις ξεσκίσω!» Ήταν αγριεμένη. «Μίκι, δεν έχω ωραίο μουνί;» «Βεβαίως, έχεις, αλλά δεν είναι γι’ αυτές!» «Δεν τις πηδάνε οι φίλοι τους και ξεσπούν σε μια κοπέλα». «Πιστέψτε με θα τις ξεσκίσω τις βρομιάρες!» Την ηρέμησα. Είχα βαρεθεί να ακούω το ρήμα «γαμώ» και τα παράγωγά του. Κόντευα να ξεχάσω τα ονόματά τους. Η μια αποκαλούσε την άλλη «τσούλα», «σκυλογαμημένη», «ξεσκισμένη», «μουνόπανο». Ενθουσιάζονταν όταν τις φώναζες με αυτές τις λέξεις.

«Στις τρεις αναχωρούμε». «Ετοιμαστείτε σιγά-σιγά, μαζέψτε τα απορρίμματα, πακετάρετε και αρχίστε την κατάβαση προσεκτικά». Ο καπετάνιος είχε αγκυροβολήσει και συζητούσε με μια γυναίκα. Μόλις ανεβήκαμε, μας σύστησε «από δω η γυναίκα μου, Άννα, σάς την παραδίδω για αναμόρφωση». Η Άννα φορούσε μια φούστα και ένα μπλουζάκι με μεγάλο ντεκολτέ. Τα βυζιά της φαίνονταν. Οι ρώγες της μεγάλες. Η Σλάβιτσα την πήρε από το χέρι και την ξάπλωσε στο κέντρο. Η Μαρία άρχισε να τη γδύνει. Το μουνί της ήταν τριχωτό. Η Σλάβιτσα πήρε τη μηχανή, την κούρεψε και ύστερα έβαλε σαπουνάδα και με τη βοήθεια της Σουζάνα την ξύρισε. «Τώρα είσαι έτοιμη για γαμήσι». Της έβαλαν κρέμα στο μουνί. Ο άνδρας της γαμούσε τη Βαλεντίνα στο πιλοτήριο. Δεν φύγαμε αμέσως γι’αυτόν το λόγο. Ξυρισμένη όπως ήταν η Άννα πήρε και τα τέσσερα καυλιά στο στόμα της. Τη γαμήσαμε όλοι και χύσαμε στα βυζιά της. Είχε τρελαθεί από τη χαρά της. «Έφυγα κυρία από το σπίτι μου και επιστρέφω τσούλα!» Η Ροζάλια πλησίασε και τη φίλησε στο στόμα. Δάκρυσε. «Είμαι ξανά γυναίκα, ευχαριστώ, παιδιά». Σε όλη τη διαδρομή καθόταν μαζί μας. Ο Σλόμπο γαμούσε συνεχώς. «Θα μας ρίξει σε καμιά ξέρα», είπα και πήγα στο πιλοτήριο. Τι να δω; Ο Σλόμπο ξεβράκωτος κρατούσε το τιμόνι και η Βαλεντίνα είχε μπει στη θυρίδα από κάτω και έκανε πίπα. Η τρελάρα  η Ροζάλια στην πλώρη φώναζε όταν έβλεπε πλοιάρια, «θα σάς γαμήσω όλους». Περνάει ένα ταχύπλοο με δυο άνδρες που την είδαν γυμνή και ήθελαν να πάρουν μάτι από κοντά. Αυτοί έκαναν μια γνωστή χειρονομία και η Ροζάλια πιάνοντας το μουνί της  τους είπε, «ελάτε να με γαμήσετε, παλιοματάκηδες, αν έχετε τα κότσια, αλλιώς παίξτε τους για πάρτη μου!»

Εγώ μιλούσα με την Άννα. Καταλάβαινε Αγγλικά και μού έλεγε τα προβλήματά της. Πού και πού μού έβαζε χέρι. «Ο Σλόμπο δεν ξέρει να με φέρνει σε οργασμό» «Είμαι γυναίκα, έχω τις ανάγκες μου, αλλά σε μια συντηρητική πόλη, όπως το
Rovinj, είναι δύσκολο να βρω φίλο». Όση ώρα μιλούσε, το μουνί της έσταζε υγρά. «Βλέπεις χύνω μόνο με την κουβέντα που κάνουμε!»

«Φθάνουμε στη «
Valalta» φώναξε η Ροζάλια. «Πού είναι οι μαλάκες να τους γαμήσω;» Πλησιάσαμε τη βραχώδη ακτή σε απόσταση ασφάλειας. Αρκετά ζευγάρια έπαιζαν μεταξύ τους. Η αθεόφοβη αναγνώρισε τους πρωινούς. Κάθισε στο κουβούκλιο του πιλοτήριου, άνοιξε τα μουνόχειλά της και τους έκανε άσεμνες χειρονομίες. «Κοπιάστε να με ξεσκίσετε, παλιομαλάκες». Τα ζευγάρια σταμάτησαν το πήδημα και την κοίταξαν έκπληκτα. «Ποια είναι αυτή», ρώτησε η γυναίκα ενός. Άρχισαν οι φιλοφρονήσεις. Τα ζευγάρια δεν καταλάβαιναν τη γλώσσα. Η Ροζάλια φώναζε διάφορες ανακατεμένες λέξεις στα Αγγλικά, Γερμανικά, Κροατικά και έβαζε το δάχτυλό της στο μουνί της. Η παρακάτω σκηνή μού χαράκτηκε βαθιά στη μνήμη μου. Και οι 13 γυναίκες του πλοιάριου παρατάχθηκαν στην κουπαστή και έβαλαν τα χέρια τους στα μουνιά τους! Οι απέναντι συγκεντρώθηκαν σε παράταξη και σήκωσαν τα καυλιά τους. Επιθεώρηση πολεμικού πλοίου. Απόδοση τιμών! Η Ροζάλια  ευχαριστήθηκε από την ανταπόκριση των ηδονιστών. Ξαφνικά πετάγεται ένας από τους ηδονιστές των βράχων. «Βρε παιδιά, είναι το πλοίο με τις Εστιάδες που πέρασε το πρωί για το θαλάσσιο πάρκο». «Πού είναι οι χιτώνες σας;» «Πήγαμε σαν αμόλυντες και παρθένες Εστιάδες και επιστρέφουμε ξεσκισμένες και καταγαμημένες» απάντησε η Σλάβιτσα. Χειροκροτήματα, θαυμασμός, λατρεία από τους βραχόβιους. «Έχουμε λίγο χώρο για μερικούς από σας, πάμε για νέο gangbang». Αυτή ήταν η μαγική λέξη. Τέσσερα ζευγάρια πήδηξαν στο σκάφος. Έμεναν στο Rovinj. Είχαν έρθει με το λεωφορείο της γραμμής. Μέσος όρος ηλικίας 28. Η Σλάβιτσα τους υποδέχτηκε και συστήθηκε, «είμαι η αρχιέρεια της ακολασίας». Οι άνδρες φορούσαν μεταλλικό δακτύλιο στο καυλί τους. Η Παυλίνα έφερε ποτά. «Τι είναι αυτό;» ρωτούν έκπληκτοι. «Μουνοποτό με σλιβοβίτσα» απαντά η Μαρία. «Πώς γίνεται;» «Εύκολα». «Μάργκιτ, άνοιξε τα πόδια σου και τρίψε το μουνί σου μέχρι να χύσεις». Ο άνδρας της αποσβολωμένος κοιτούσε. Η Μάργκιτ ζήτησε τη βοήθεια της άλλης γυναίκας, της Ίλονα. «Τρίψε μου το μουνί μου μέχρι να χύσω». Η Ίλονα την έτριψε μέχρι τέλους. Η Μάργκιτ έχυσε σε ένα ποτήρι. Η Σλάβιτσα συμπλήρωσε με σλιβοβίτσα και το έδωσε στον άνδρα της. «Αυτό είναι το μουνοποτό!» «Είναι γευστικό», απάντησε εκείνος. Μέσα σε λίγα λεπτά όλες οι γυναίκες είχαν χύσει στα ποτήρια και απολάμβαναν το «μουνοποτό». Το κασετόφωνο έπαιζε τοπική μουσική, αλλά οι εκστασιασμένοι επιβάτες τραγουδούσαν «fuck me babe, fuck me right now».

Εγώ έβλεπα από την πλώρη. Η Σουζάνα με ξύριζε προσεκτικά, ενώ μου τον έπαιρνε στο στόμα. Σε λίγα λεπτά είχα χάσει το τρίχωμά μου. Τη φίλησα. Αισθάνθηκα ότι κάτι μού έλειπε. Δυο φορές είχα ξυριστεί στη ζωή μου.

Περνώντας από τη «
Monsena» ακούγονται επευφημίες από τους γυμνούς κολυμβητές. Τα νέα είχαν φθάσει στα αφτιά τους. Οι άνδρες βγάζουν το καπέλο του ήλιου και οι γυναίκες στέλνουν φιλιά σε όλους μας.

Ο Σλόμπο ελέγχει τα καύσιμα. Φθάνουν μέχρι τα νησάκια του Αγίου Ανδρέα και του Αγίου Ιωάννη στα ανοικτά της πόλης. Η Σλάβιτσα ετοίμαζε υποβρύχιο
gangbang. Ένα τεράστιο τρενάκι σχηματίστηκε από τη πρύμνη μέχρι την πλώρη. Πιασμένοι πηδιόμαστε και τραγουδούσαμε. Η Τσίλα με κρατούσε σφιχτά. Ήμουν ανάμεσα σε δυο γυναίκες. Πϊσω μου η Άννα μου έπιανε τα αρχίδια και εγώ δαχτύλωνα την Τσίλα!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου