Αναγνώστες

Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΗΔΟΝΙΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ: ΜΕΡΟΣ Δ΄



Μόλις απομακρύνθηκε το σκάφος της ακτοφυλακής, η Σλάβιτσα ετοίμασε το πρόχειρο τραπέζι και έφερε την τεράστια πίτσα. Εγώ ήμουν σαφώς επηρεασμένος από το συμβάν με την ακτοφυλακή. Η Ρόζι, που με είχε πάρει υπό την προστασία της, με αγκάλιασε και πήγαμε στη μοιρασιά της πίτσας. Η Σλάβι έκοψε καμιά πενηνταριά κομμάτια. Από το πολύ γαμήσι όλοι ήταν πεινασμένοι. Ομολογουμένως η πίτσα ήταν γευστικότατη για το μέγεθός της. «Σας προτείνω να αλείψουμε με κόκκινη σάλτσα τα καυλιά των ανδρών της παρέας μας και να τα φάμε», είπε η Σλάβι. Η Ρόζι πίεσε το σωληνάριο στο καυλί μου και μετά το πήρε στο στόμα της. Είχε γίνει πολύ καλό κορίτσι. Δεν έβριζε πια χυδαία. Ίσως ήξερε ότι, όταν είχε ανάγκη, μπορούσε να παίξει με το δικό μου.

Η Βερόνικα πρότεινε να χύσουμε στην πίτσα και μετά οι γυναίκες να τη φάνε. Μάς βάλανε στη σειρά, μάς τον έπαιξαν και τελειώσαμε σε συγκεκριμένα κομμάτια. Τα κορίτσια έφαγαν και ευχαριστήθηκαν.  Η Ρόζι στράγγιξε κυριολεκτικά το καυλί μου να μη χαθεί ούτε σταγόνα. Ερεθίστηκα τόσο που της έβαλα κρέμα στο μουνί της και το  έφαγα.

Όταν γνώρισα τη Σλάβιτσα, ήμουν μονογαμικός τύπος, τώρα ήθελα δυο τουλάχιστον γυναίκες να παίζω μαζί τους, με είχαν οδηγήσει στην ακολασία. «Σουζάνα, έχεις φέρει το βαλιτσάκι μαζί σου;» «Θέλω να ξυρίσουμε το Μίκι, μεγάλωσαν οι τρίχες του!» «Ρόζι, άστο το καυλί του πια». Η Σουζάνα, η 22χρονη βοηθός αισθητικός, με τα υπέροχα στρογγυλά βυζιά και το άτριχο μουνί, ήρθε δίπλα μου, γονάτισε, άνοιξε το μεγεθυντικό φακό και βρήκε κρυμμένες τρίχες. Η Σλάβι δεν πήγαινε με τίποτα τους τριχωτούς. Με ρίξανε στο στρώμα και άρχισαν να με ξυρίζουν. Ήρθαν κι οι άλλοι να παρακολουθήσουν.  Η Γιόζιπα έδινε οδηγίες. Που και που η Ρόζι τον έπαιζε αργά. Η Σουζάνα έσκυψε και τον πήρε στο στόμα της. «Μια ροβινιώτικη πίτα θα σε ανακουφίσει!» «Μόλις τελειώσετε το ξύρισμα, βάλτε του κρέμα, κάντε του μασάζ και αφήστε τον σε μένα». Η «αρχιέρεια της καρδιάς μου» ξάπλωσε δίπλα μου, τον έπιασε, του μίλησε τρυφερά «τι ωραίο, καθαρό καυλί που έγινες, σε θέλω για πάρτη μου!» Έβαλε δαχτυλίδι στη βάση του και ύστερα άνοιξε τα πόδια της να τη βλέπουν οι άλλοι και να μαλακίζονται. Όλες οι γυναίκες είχαν ανοίξει τα πόδια τους και έδειχναν τα ροδοπέταλά τους. Ροζ, κόκκινα, πιο σκούρα, όλων των αποχρώσεων σε παράταξη.

Περνάει κοντά μας ένα ταχύπλοο. Ο χειριστής βλέπει τις μουνάρες στην κουπαστή και παρ΄ολίγο να πέσει πάνω μας. Η Ρόζι σηκώνεται, ανοίγει το μουνί της και του λέει «το πλοίο αυτό έχει τα ωραιότερα μουνιά του
Rovinj! Έλα να τα γευθείς!» Πρώτη φορά που χάρηκα τη Ρόζι. Η γυναίκα του χειριστή, ξαπλωμένη στο πίσω μέρος κοίταξε προς το μέρος μας και χαμογέλασε. Μάς έκανε τη σχετική χειρονομία ότι ήταν αγάμητη. Πως τα κατάφερε και έπεισε τον άνδρα της να προσεγγίσει το πλοίο μας, που με εντολή του Βλάντο είχε σταματήσει.

Ανέβηκαν πάνω, συστήθηκαν και έφαγαν πίτσα. «Είστε ηδονιστές;» ρώτησε η Βερόνικα. «Ναι, πέσατε διάνα!» Η Ρόζι ζήτησε συγγνώμη για τη συμπεριφορά της. «Κοπέλα μου, μη ζητάς συγγνώμη, έχεις ωραίο μουνί!» «Είμαι δισεξουαλική» και της βάζει δάχτυλο. Η Σάντρα, αυτό ήταν το όνομά της, πήρε τη Ρόζι πιο πέρα και  έδωσαν παράσταση. Με τη γλώσσα της έφερε σε οργασμό τη Ρόζι, της άνοιξε τα μουνόχειλα, όσο η μικρή έχυνε. Ο δικός της ρίχτηκε στη Μικέλα. Δεν πίστευα ότι θα βρίσκαμε ηδονιστές στο αρχιπέλαγος των γυμνιστών. Η Σάντρα φώναξε και δυο τύπους να την πάρουν. «Εσείς θα με γαμάτε και εγώ θα γλείφω τη μικρή!» Ο Άντε και ο Μίρκο ανέλαβαν να ικανοποιήσουν τη Σάντρα. Μαζί με τη Σλάβι ενθαρρύναμε τη Ρόζι να δώσει τον καλύτερο εαυτό της. Πραγματικά, η παράσταση μάς αποζημίωσε. Και οι τέσσερις ήταν υπέροχοι και χειροκροτήθηκαν από όλους μας. Η Σάντρα έκανε βαθιά υπόκλιση με τα χύσια στο πρόσωπό της.

Ο Βλάντο με το βοηθό του έβλεπαν κρυφά από το πιλοτήριο. Η Σλάβι ζήλεψε από το θέαμα. «Θέλω να πάω και εγώ, έλα μαζί μου να γαμήσουμε τη Σάντρα». Δεν ήθελα να τη στενοχωρήσω. Πήγαμα στην πρόχειρη εξέδρα, υποκλιθήκαμε στο κοινό που παραληρούσε φωνάζοντας «Σάντρα, σε πάμε, κέρδισες το σεβασμό μας», χαρακτηριστικές αντιδράσεις ευχαριστημένων ηδονιστών. Η Σάντρα με τη Σλάβι άρχισαν να λικνίζονται υπό το ρυθμικό χειροκρότημα και το τραγούδι μας «
Fuck me babe, fuck me right now». Τέτοια λεσβιακή παράσταση δεν είχα ξαναδεί. Ο σύζυγος της Σάντρα σταμάτησε να απολαύσει τη γυναίκα του. Η Σλάβι πετούσε στα ουράνια. «Τρίβομαι με το ωραιότερο μουνί του αρχιπελάγους!» Βαθιά φιλιά, δάχτυλα παντού, η Ρόζι έβαζε κρέμα στα σώματά τους. Η Σάντρα μες στην καύλα, άρπαξε τη Ρόζι, της άνοιξε τα μουνόχειλα και τη δάγκωσε άγρια. Έδεσαν τη μικρή στο κατάρτι και την έτρωγαν κυριολεκτικά. Μέσα σε λίγα λεπτά οι θεατές έγιναν πρωταγωνιστές. Η Μικέλα με τραβούσε από το καυλί μου στην πλώρη. Πήρε μαζί της την Ιβάνα για σάντουιτς. Γαμήσι στα ανοιχτά του Poreč με φόντο το απέραντο γαλάζιο, τι άλλο ήθελα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου