Αναγνώστες

Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

H ΑΓΓΛΙΔΑ ΗΔΟΝΙΣΤΡΙΑ ΣΥΝΤΟΝΙΖΕΙ ΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΝΥΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟΥΣ 100+ ΘΕΑΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΩΝ ΖΕΥΓΑΡΙΩΝ






«Ο Ολλανδός έρχεται στην πετσέτα μας για κουβέντα για οτιδήποτε, φανερά ένας σκληραγωγημένος και πιστός οπαδός της ανταλλαγής συντρόφων, μοιράζεται μαζί μας τις εμπειρίες του και συστήνει τη σύντροφό του από το Βέλγιο, έρχονται εδώ τα περισσότερα χρόνια για μια εβδομάδα κατασκήνωσης και παιχνιδιού (εννοεί σεξουαλικό παιχνίδι). Σχολιάζει πόσο ευχάριστο ήταν η παρακολούθηση του γαμησιού μας και ανταποδίδουμε τη φιλοφρόνησή του λέγοντας πόσο ευχαριστηθήκαμε να βλέπουμε να παίζει το εντυπωσιακό καυλί του. Μας χαιρετάει και γυρνάμε πίσω στην ικανοποίησή μας (συνεχίζουν το πήδημα).

Πλήθος θεατών αρχίζει να ξεφυτρώνει γύρω μας στην παραλία, αλλά είμαστε πολύ απασχολημένοι μεταξύ μας. Ο
YSL ανασηκώνεται και μού λέει να ξαπλώσω πίσω, χαϊδεύει αργά την κλειτορίδα μου και αρχίζει να δουλεύει το χέρι του μέσα στον κόλπο μου.

Κλείνω τα μάτια μου και συγκρατώ τις σκέψεις μου, καθώς αρχίζω να βλέπω μερικούς ανθρώπους που σταματούν να δουν. Ο
YSL σύντομα με τη γροθιά του μέσα μου, με κάνει να χύσω, τα υγρά μου τρέχουν και ευχαριστιέμαι την κάθε στιγμή. (Η φίλη μας, σύμφωνα με την περιγραφή της σε άλλο κεφάλαιο, είναι ψηλή και εντυπωσιακή γυναίκα με πιασίματα, μεγάλο στήθος και τουρλωτό πισινό). Ύστερα αισθάνομαι το άλλο χέρι του να πιέζει πάνω μου, τα δάχτυλά του μπαίνουν βαθιά μέσα μου και καταλαβαίνω ότι θα με γαμήσει με τα δυο χέρια. Είμαι μουσκεμένη, αλλά ξέρω ότι ο YSL έχει βάλει συμπληρωματική ποσότητα λιπαντικού, ώστε να είναι σίγουρος ότι δεν θα έχω ερεθισμό. Του παίρνει λίγα λεπτά να βάλει και τα δυο χέρια του μέσα μου, είναι τόσο έντονο, χύνω σχεδόν σε δευτερόλεπτα από τη στιγμή που μπήκε ολοκληρωτικά μέσα μου. Ανοίγω τα μάτια μου καθώς ο YSL περιμένει να ηρεμήσω και να δει αν μπορεί να συνεχίσει, βλέπω το πλήθος, πρέπει να είναι πάνω από 100, κυρίως ζευγάρια, το πλήθος σχηματίζει κύκλο γύρω από την πετσέτα μας και την πετσέτα του Ολλανδού. Βλέπω γυναίκες και άνδρες να συζητούν πως γίνεται, κάνοντας το σήμα της προσευχής με τα χέρια τους. (Η χαρακτηριστική εκδήλωση θαυμασμού των ηδονοβλεψιών). Μέσα σ’ όλα μια γυναίκα έρχεται κοντά μου και μου λέει ότι είναι εκπληκτικό να βλέπει. Πάνω από το κεφάλι μου υπάρχουν δεκάδες καυλιά σε παροξυσμό. Κλείνω τα μάτια μου και ο YSL κάνει τα μαγικά του πάλι, ικανοποιώντας με και το πλήθος των τεσσάρων σειρών.

Χύνω ξανά, αυτή τη φορά πρέπει να σταματήσω, όλο το σώμα μου μοιάζει σαν να είναι συνδεδεμένο στην πρίζα του ηλεκτρικού ρεύματος. Ανασηκώνομαι και ο
YSL με κρατάει κοντά του, καθώς το ακροατήριο μας επευφημεί. Χαχανίζω, τρέμω, όλα αποτελέσματα του οργασμού… χάος!

Δεν έχουμε τελειώσει ακόμα, αλλά περιμένουμε το πλήθος να προχωρήσει σε άλλο ζευγάρι, πριν ο
YSL με γαμήσει σε σκυλίσια στάση. Μόλις το πλήθος ανασυγκροτείται ο Ολλανδός, η Βελγίδα και μερικοί άλλοι άνθρωποι αρχίζουν να παίζουν δίπλα μας. Ο YSL μου λέει να πάω στην παρέα τους. Στρίβω το κεφάλι μου και ο Ολλανδός χαμογελά και λέει ότι είναι ευχαριστημένος που μπαίνουμε στην παρέα του. Μαζί με μια Ισραηλινή γλείφουμε και ρουφάμε το καυλί του Ολλανδού, ενώ ο YSL συνεχίζει να με γαμάει σε σκυλίσια στάση. Ύστερα προχωράω μπροστά και ευχαριστιέμαι να γλείφω το μουνί της Βελγίδας. Ο YSL μου ανοίγει την κωλοτρυπίδα μου και ύστερα κάθεται πίσω και παρακολουθεί, τον ενθαρρύνω να μοιραστεί το μουνί της Βελγίδας μαζί μου,  φιλιόμαστε και γλείφουμε την κλειτορίδα της.

Τώρα είναι περίπου 10 από ’μας, όλοι μας γλείφουμε, ρουφάμε, αγγίζουμε και φιλάμε. Ο Ολλανδός ρωτάει εάν θέλω το καυλί του, ο
YSL συμφωνεί και εγώ επίσης. Δεν έχει προφυλακτικά (ασυγχώρητη παράλειψη, διαβάστε τα περιεχόμενα της μικρής τσάντας που πρέπει να έχουν οι ηδονιστές μαζί τους), οπότε βγάζω ένα από την τσάντα μου και του το φοράω. Ο YSL με κρατάει ακόμα όσο φιλάω την Ισραηλινή και παίζω με τα βυζιά της.

Το καυλί του είναι εκπληκτικό, είναι τόσο σκληρό καθώς μπαίνει μέσα μου, κρατώντας τους γοφούς μου και γαμώντας με τόσο καλά.

Ο
YSL λέει στον Ολλανδό να γαμήσει τον κώλο μου, βάζει λιπαντικό στην κωλοτρυπίδα μου και αργά σπρώχνει το μακρύ καυλί του μέσα μου. Ο YSL με κρατάει και μου ψιθυρίζει ότι ξέρει τι περνά από το μυαλό μου, ότι είχε επιλέξει ποιος θα μπορούσε να με γαμήσει, τους είπε να γαμήσουν και τις δυο τρύπες, όλα τα πράγματα που με ανάβουν, αισθάνομαι ολοκληρωτικά δική του.

Αλλάζει θέση να γαμήσει το μουνί μου και βεβαιώνεται ότι θα χύσω πριν τελειώσει το ομαδικό πήδημα. Υπάρχουν πολλοί ασυνόδευτοι άνδρες που προσπαθούν να μπουν στην παρέα μας έτσι τελειώνουμε την παράσταση. Περισσότερες επευφημίες και καθώς απομακρύνεται το πλήθος επιστρέφουμε εκεί που είχαμε σταματήσει. Ο Ολλανδός λέει ότι θέλει να μας «ζωγραφίσει». Γονατίζει, πιάνει το καυλί του και το παίζει όσο εγώ και η Βελγίδα φιλιόμαστε και περιμένουμε τα χύσια του, κρατάμε ανοιχτό το στόμα μας και καθώς εκτοξεύει το σπέρμα του, σκύβει και μας φιλάει, παίρνοντας τα χύσια πίσω από  ’μας (προφανώς σκούπισε τα πρόσωπά τους).

Πηγαίνουμε στη θάλασσα να ξεπλύνουμε τα χύσια και την άμμο, ο
YSL με σπρώχνει κοντά του και  αισθάνομαι το καυλί του να σηκώνεται, αργά το παίζω μέχρι να γίνει πολύ σκληρό και μετά διπλώνω τα πόδια μου γύρω από τη μέση του. Σπρώχνει το καυλί του μέσα και με γαμάει για πρώτη φορά στη θάλασσα. (Το περίεργο θα ήταν να έκαναν απλά μπάνιο, γιατί λίγοι κολυμπούν σε αυτό το σημείο. Όλοι γαμιούνται μέσα ή παρακολουθούν. Οι ηδονοβλεψίες γνωρίζουν ότι τα ζευγάρια συνεχίζουν το γαμήσι μέσα στο νερό). Το κύμα μάς κτυπάει αργά και ο YSL κουνάει τους γοφούς του, φθάνουμε στην αποκορύφωση, ήταν σαν κινηματογραφική ταινία, το καθετί τέλειο. Αισθάνθηκα τη ζεστασιά του μουνιού μου όσο ριγούσα στο καυλί του, με τα χέρια του με έσπρωχνε πιο κοντά του».

Το άλλο ζευγάρι από τη Βρετανία, ο
Dan και η Mandy, πήγαν στην «πόλη της ακολασίας» το 2007, χωρίς εμπειρία στην ανταλλαγή συντρόφων και γύρισαν πίσω με τρομερές αναμνήσεις. 189 πυκνογραμμένες σελίδες ατελείωτου γαμησιού σε όλους τους χώρους ξεκινώντας από το διαμέρισμά τους. Οι γυναίκες της παρέας (τρία ζευγάρια) δεν προλαβαίνουν να απομακρύνουν τα χύσια από το πρόσωπο και το σώμα τους. Κυκλοφορούν λερωμένες με τα σημάδια έντονα στα μαλλιά τους και δεν ενδιαφέρονται για την κριτική των άλλων. Γαμιούνται και στην παραλία, ξαναλερώνονται και είναι ευτυχισμένες!

Σε άλλη ενότητα, δεν θυμάμαι πια αυτή τη στιγμή, μιλούν για ένα νεαρό ζευγάρι Γάλλων, μάλλον νιόπαντρων, που γαμιέται στους αμμόλοφους παρουσία θεατών και ο σύζυγος διατάζει τη σύζυγό του να δεχθεί τα χύσια των ηδονοβλεψιών, που περιμένουν υπομονετικά να έρθει η σειρά τους. Στο τέλος η γυναίκα δεν βλέπει να πάει στη θάλασσα. Όλο το σώμα της έχει καλυφθεί από σπέρμα!

Σε άλλη σκηνή μια 70άρα γαμιέται με τρεις νεαρούς!

Πολλά ζευγάρια ηδονιστών έχουν περάσει τα 60! Είναι η παλιά σχολή των δεκαετιών 80 και 90. Είναι σε καλή κατάσταση, υγιείς και ευτυχισμένοι. Τους βγάζουμε το καπέλο. Οι γυναίκες έχουν απαλλαγεί από το άγχος της περιόδου και απολαμβάνουν την ερωτική ζωή τους, χωρίς να δίνουν σημασία στον περίγυρο.

Στην  παραλία των ζευγαριών ή στο «ακρωτήριο της αμαρτίας» οι παραστάσεις κρίνονται από τον αριθμό των θεατών. Επικρατεί πανζουρλισμός μόλις ακουστεί το σφύριγμα του τελετάρχη.  Το πλήθος μετακινείται ανάλογα με το ενδιαφέρον της παράστασης. Ο αμοιβαίος αυνανισμός του ζευγαριού με εισαγωγή δαχτύλων ή χεριών στον κόλπο και τον πρωκτό ή στον πρωκτό του άνδρα για τη μάλαξη του προστάτη ελκύει το ενδιαφέρον. Οι γυναίκες ουρλιάζουν από ηδονή, δαγκώνουν, ριγούν και σφίγγουν το σύντροφό τους.

Η συνεργάτιδά μου από την Αμερική έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για το γύρισμα μιας σύντομης ταινίας στα χνάρια της
Lola (τα δυο ωριαία βίντεο καταγράφουν τα παιχνίδια των ζευγαριών). Οι γυναίκες, αν και φορούν γυαλιά ηλίου, είναι απολύτως φιλικές με το φακό και μερικές επιδεικνύουν την τεχνική τους) με καθημερινούς ανθρώπους στην παραλία των ζευγαριών. Το ζήτημα είναι ποιος θα τραβήξει ποιον. Μήπως τελικά πρωταγωνιστήσουμε εμείς, με ή χωρίς μεταλλικό δακτύλιο (cockring). Η Carmen είναι πολύ θερμή γυναίκα, μελαχρινή, με τριχωτό (σπάνιο για τις μέρες μας μουνί), μικρά βυζιά και άφθονη τσαχπινιά. Έχει ήδη γυρίσει αρκετές ταινίες με ζευγάρια στην Αμερική. Παραλάβαμε το επιτυχημένο DVD της με τίτλο «Pretty Bush Ι» που  παρουσιάσαμε αναλυτικά στο ιστολόγιο της «Γυμνοκρατίας- και Ηδονισμού» http://speciallibrary-angmimik.blogspot.gr. Η φιλοσοφία της είναι απλή: καθημερινοί άνθρωποι, άνθρωποι της διπλανής πόρτας, πηδιούνται στο χώρο τους μπροστά της – η ίδια είναι γυμνή σε αντίθεση με άλλους παραγωγούς. Ψεύτικα μακριά βαμμένα νύχια, ψηλοτάκουνες γόβες, μακιγιάζ, δεν έχουν θέση εδώ. Καμιά γυναίκα δεν φοράει μπότες στο κρεβάτι όταν κάνει έρωτα!

Πριν από είκοσι χρόνια είχαμε συμμετάσχει σε δυο ταινίες γυμνιστών στην Ουγγαρία, αντίγραφα των οποίων υπάρχουν στη «Βιβλιοθήκη Γυμνισμού». Τώρα, με τη νέα ιδιότητά μας, αυτή των γυμνοκρατών-ηδονιστών,  θέλουμε να γυρίσουμε ερωτική ταινία τεκμηρίωσης, η απάντησή μας στον καθωσπρεπισμό της σύγχρονης κοινωνίας. Όλοι είναι κατά του δημόσιου σεξ σε μέρη που επιτρέπεται, αλλά βγάζουν τα μάτια τους σε κλειστούς χώρους ή απατούν το/τη σύντροφό τους. Τουλάχιστο στην «πόλη της ακολασίας» το παιχνίδι γίνεται παρουσία και των δυο. Θυμηθείτε ότι το ζευγάρι έρχεται πιο κοντά μετά την πρωτόγνωρη εμπειρία. Οι ηδονιστές επιλέγουν το ζευγάρι που θα παίξει μαζί τους. Δεν δέχονται τον οποιοδήποτε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου