Αναγνώστες

Τρίτη 8 Μαΐου 2018

ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ thomas115656 ME ΤΙΤΛΟ «Τα είδα όλα με την μικρή! Full squirting!» ΚΑΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 07-05-2018 ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ «SWINGERS CLUB-2+2 CLUB (πρώην Casablanca) ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ bourdela.com



Επίσκεψη Παρασκευή μιας και Σάββατο είχα δουλειά και δεν θα πήγαινα.
Πήγαμε 1 στο μαγαζί. Όπως κάθε Παρασκευή έχει αυτή την ωραία βραδιά του easy meet όπου γίνεται η κλήρωση για τη γνωριμία ζευγαριων με το χαρτάκι από την είσοδο. Είχε ωραία ζευγάρια και πολύ νέα όπου μέσα σε αυτά ξεχώρισε μια κοπέλα από μια 4τράδα, ξανθιά, πλούσιο στήθος, 1.65 περίπου με τα πιασιματάκια της και με πολύ ωραίο ντύσιμο με μαύρο κολλητό φορεματάκι, ηλικίας 22 (το έμαθα μετά).
Η αλήθεια είναι ότι ανταλλάξαμε κάποιες ματιές αλλά μέχρι εκεί.
Συναντήσαμε ένα ζευγάρι που είχαμε κανονίσει και δώσαμε για αρχή λίγο έμφαση εκεί χωρίς να κάνουμε παιχνίδι από την πρώτη φορά.
Ανεβήκαμε επάνω κατά τις 2 παρά όπου τα ζευγάρια είχαν αρχίσει ήδη να ανεβαίνουν.
Αφού φτάσαμε στα δωματιάκια, όλα ήταν γεμάτα με 4αδες και μια 6άδα καλή. Στο βάθος δεξιά μια ξανθιά 1.90 περίπου με ωραίο μακρύ φόρεμα έκανε πιπα στον δικό της, έχοντας στήσει την κωλάρα της προς αναζήτηση. Δεν χάσαμε ευκαιρία και καθώς πλησιάσαμε αρχίσαμε να χαϊδεύουμε με την (Τ) όπου και ξεκίνησαν τα γλειψίματα και το παιχνίδι.οι κοπέλες αγκαλιά για λίγο και χαμούρεμα και μετά πίπα η ξανθιά σε εμένα, καθώς η (Τ) ασχολήθηκε λίγο με τον δικό της συνοδό. Αλλά αυτός είχε βάλει και χαΐδευε λίγο το μουνάκι της (Τ) καθώς αυτή του έπαιζε την πουτσα. Όταν του είπε να βάλει προφυλακτικό για να ανέβει, αυτός είπε έως εδώ παίζουμε και έτσι ήρθε το τέλος μιας και ξενερώσαμε.
Ντύσιμο, φρεσκάρισμα, τουαλέτα και πάμε για άλλα είπαμε. Καθώς τελειώσαμε από την τουαλέτα και, πριν ανέβουμε, κάναμε μια βόλτα από το doctor room όπου ακούστηκαν ωραίες φωνές και μας τράβηξαν. Μια 4αδα, πολύ ωραία παιδιά, με ωραίες κοπέλες κάτω των 30 και οι 4 είχαν διπλώσει πολύ παθιασμένα και έδιναν πολύ πόνο στο παιχνίδι. Άλλο ένα ζευγάρι δίπλα καθόταν και έπαιζε μόνο του και πάνω που μπήκαμε ήρθε η ξανθιά κοπελίτσα.την πλησίασα και άρχισα κατευθείαν τα χουφτωματάκι λες και είχα μιλήσει ώρα. Η χημεία μας από την αρχή έδειξε ότι θα γίνει πόλεμος.
Ξεκίνημα χάδια και εγώ και η (Τ) με την κοπέλα και φιλιά μου ψιθύρισε ότι δεν έχει ξαναπαίξει με κοπέλα. Της λέω μην σκας και, αν έχεις όρεξη, όλα θα στα μάθει η κοπέλα μου. Ξεκινήσαμε χαμουρεματάκια και άρχισα να τη γδύνω. Όταν βγήκε το πλούσιο στήθος της, οι ρώγες της από το γλείψιμο που της έκανε η (Τ) στον λαιμό είχαν πεταχτεί πολύ. Αφού γδύθήκαμε, ξάπλωσε στο κρεβάτι και η (Τ) ήθελε να τη φτιάξει, ώστε μετά να την πηδήξω εγώ. Εγώ δεν έμεινα έτσι, καθώς όπως ήταν ξαπλωμένη μου έπιασε τον πούτσο σαν μια έμπειρη μιλφάρα και έκανε μια απίστευτη βαθιά πίπα που σχεδόν κόντεψα να τελειώσω στο 3λεπτο. Σταμάτημα και ζήτησα από την (Τ) να μου τη στήσει στα 4 για να την πάρω. Με τόσο πολύ που με είχε φτιάξει δεν άργησε να χύσει και αυτή και τα πρώτα υγρά της να τρέξουν στα πόδια μου. Τότε τη γύρισα ξαπλωμένη και της άνοιξα τα πόδια ώστε να βλέπω το χύσιμό της. Όταν ερχόταν, εγώ τραβιόμουν και τα υγρά της πετάγονταν απέναντι προκαλώντας πραγματικά μια μικρή λιμνούλα στο πάτωμα. Η κοπέλα μου λέει με έχετε φτιάξει τόσο πολύ που θα σας χυνω συνέχεια. Τότε η (Τ) ήθελε να την αναλάβει λίγο να τη γλείψε καθώς την έπαιζε με τα δάκτυλα της. Εγώ πάλι στο στόμα της πιπα και η τελευταία πλημμύρα ήρθε καθώς τα κορίτσια σταύρωσαν τα πόδια τους ψαλίδι και τρίβοντας τα μουνιά τους καθώς η (Τ) και η μικρή έχυναν ταυτόχρονα. Τότε και εγώ στη θέα και λοξό δεν άντεξα και όλο το σπέρμα μου κατέληξε στο στοματάκι της μικρής η οποία δεν άφησε σταγόνα.
Κάπως έτσι όλα τελειώσαμε.
Να πω ότι ο σύνοδος της ήταν φίλος και δεν ήθελε να συμμετάσχει αυτή την φορά.

ΥΓ. Είχα πραγματικά καιρό να περάσω έτσι με τέτοια πιτσιρίκα. Πολύ έμπειρη μπράβο της.

Να πω ότι ήταν η 3η της επίσκεψη στο χώρο του swinging.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου