Αναγνώστες

Κυριακή 13 Μαΐου 2018

ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ thomas 115656 ME ΤΙΤΛΟ «Καλή αρχή μωρό μου!» ΚΑΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 12-05-2018 ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ «Swingers Club – 2+2 Swingers Club (πρώην Casablanca) ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ bourdela.com



Μια ακόμα Παρασκευή έφτασε και ο φ.. μου ετοιμάζει τη βραδιά μου όπως κάθε φορά ... 2+2 που αλλού; Είμαστε μέσα και στο πρώτο ποτάκι τσεκάρω τα ζευγάρια, ένα, δυο, τρία, τέσσερα, πέντε, έξι, μέχρι στιγμής ζευγάρια στην ηλικία μας που τα θέλω, όμως ο χρόνος είναι λίγος και πρέπει να βιαστούμε. Ανεβαίνουμε πάνω με φ. και επικρατεί ο γνωστός χαμός, φουλ παιχνίδι σε όλους τους χώρους, φφφρρρ πανικός, δεν πειράζει όλα καλά, συνεχίζουμε στα κάτω δωμάτια, δε χαλάει η διάθεσή μας εδώ... Μπαίνουμε στο δωμάτιο με ένα ζευγάρι, ο φ γδύνεται και  τσουκ και άλλο και άλλο και άλλο. Ό,τι ακριβώς θέλαμε πέντε ζευγάρια δικά μας, σε δευτερόλεπτα είμαστε όλοι γυμνοί. Ο φ. έχει πάρει την πρώτη κοπέλα στο πρώτο ζευγάρι και την ξεσκίζει, όχι πολλή ώρα, όμως δε χάνω χρόνο και βρίσκομαι ανάμεσα σ' ένα άλλο ζευγάρι να με γλείφει η κοπέλα και ο δικός της να με πηδάει. Αυτό κράτησε αρκετά μιας και το κάναν και οι δυο πολύ καλά! Τελειώσαμε και, αφού ήταν η ώρα για ποτάκι, τσουκ και άλλο ένα ζευγαράκι χώνεται στο παιχνίδι μας. Χατίρια δε χαλάμε και συνεχίζουμε η κοπέλα ένα καλό τσιμπούκι στον φ. και εγώ να παίζω με τον δικό της σε διάφορες στάσεις, εκεί ήρθε και το δεύτερο τέλος του Φ μου υπέροχα και στοπ! Ποτάκι και συνεχίζουμε. Ο φ έχει τελειώσει 2 φορές, αλλά εγώ θέλω λίγο ακόμα και λίγο ποτό, μια βόλτα μόνη μου, σ' ένα ακόμα στο doctor room ένα ζευγάρι που είναι η πρώτη τους φορά μου κάνουν νόημα να πλησιάσω ... η κοπέλα έχει λίγα κιλά όπως ακριβώς μ' αρέσει... τους πλησιάζω αργά-αργά .. και παίζω ενα παιχνιδι με την κοπέλα, αρχικά ένα καλό γλειφομούνι την έκανε να τελειώσει ο δικός της πολύ καυλωμένος με όλο αυτό, παίζει μαζί μου και χύνει και αυτός... ξανά με την κοπέλα, εγώ τρίβομαι πάνω της και την κάνω μούσκεμα μιας και είχα ακόμα λίγα υγράκια .. πάω φ. ποτάκι... και η ώρα πλέον έχει φτάσει στο τέλος, ώρα να φεύγουμε... μα.. για κάτσε... μια βόλτα ακόμα... πειράζει; μια βόλτα ξανά στα πάνω δωμάτια... και ακόμα ένα παιχνίδι στο 90 (που λέει και ο φ.... Μου) που αλλού.. ένα πολύ ζινατό ζευγάρι ηλικίας 35.40 .. πρώτα ξεκινάν τα κορίτσια μιας κι η κοπέλα της αρεσει με κοπέλα.. φουλ παιχνίδι  και μετά έχουμε και τα αγοράκια... ένα δυνατό παιχνίδι για το τέλος έκλεισε τη βραδιά μας όπως τη θέλαμε! Οι μπαταρίες γέμισαν...

Φ=εγώ
Και την περιγραφή την έκανε αυτή τη φορά η (Τ). Άντε καλή αρχή, μωράκι μου, έτσι σε θέλω.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου