Αναγνώστες

Δευτέρα 27 Αυγούστου 2018

ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ kolonos07 ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 27-05-2018/10:37 ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ «Swingers Club – Nirvana Swingers Club» ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ bourdela.com

Πρωτη φορα στο μαγαζι και πριν παω ηθελα να συλλεξω οσο το δυνατον περισσοτερες πληροφοριες... ετσι ξεκινησα να στελνω μηνυματα σε συναγωνιστες που ειχαν εμπειρια να με κατατοπισουν... ολοι ανταποκριθηκαν εκτος απο τον kostakis27 που με εγραψε στα @@ του... γιατι ρε kostakis27; τελος παντων εκανα την εισοδο στο μαγαζι κατα τις 12 οπου υπηρχαν λιγα ζευγαρια... σιγα-σιγα αρχισαν να ερχονται... καποιοι γνωριζοντουσαν και ειχαμε εναγκαλισμους και σταυροφιληματα... μαλιστα ο ενας τυπος εκει που εναγκαλιζοταν με τον αλλο τυπο του κανει «πως και απο εδώ;» και αφου γελασαν και οι τεσσερις μετα απο λιγη ωρα παρτουζωθηκαν στις καβατζες δωματια. Κατα τις μια παρα σκαει ενας τυπος μ’ ενα τρελο  μουνι... η πουτσα πηγε στα ουρανια... η δικια μου μου ειχε πει οτι δεν θελει να κανει κατι και οτι ερχεται μονο για την εμπειρια... της ειχα πει οκ αλλα μεσα μου ηξερα πως αν ηταν κανα καλο μουνι και ηθελα να της τον βαλω θα εκανα τα αδυνατα δυνατα να την βαλω και αυτη στο παιχνιδι για να μπω και εγω... κατα τις 1.20 η τετραδα που εναγκαλιζοντουσαν πριν αποσυρθηκαν στα ενδοτερα πριβε δωματια...παλι καλα που ημουν διαβασμενος και ενημερωμενος απο εδω και ηξερα που πανε αλλιως θα ειχα χασει την μπαλα... μετα απο πεντε λεπτα αποσυρθηκε και το ζευγαρι με το καλο μουνι στα ενδοτερα σε αλλο δωματιο... δεν περνανε πεντε λεπτα και λεω στη δικια μου... παμε... αντε παμε μου λεει... μπαινω μεσα και βλεπω τους τυπους γυμνους... ο τυπος ορθιος και το καλο το μουνι να του παιρνει τσιμπουκι... η πουτσα μου πηγε στα ουρανια... ηθελα να την γαμησω πολυυυυυυυυ... πριν κατσω διπλα απο τον τυπο μου λεει αν μπορω να κλεισω την πορτα,... ετσι και εκανα... καθομαι διπλα απο τον τυπο και ξεκιναει η δικια μου ενα αεροπλανικο τσιμπουκι. η τυπισα και ο τυπος να βλεπουν... διαγωνισμο πιπας ειχαμε , με τη δικια μου να προηγειται... αλλα η κωλαρα της αλλης υπερκαλυπτε τη διαφορα... δειλα-δειλα απλωσα το χερι μου και χουφτωνα το βυζι της τυπισσας διπλα... αυτη μου το εσφιγγε σα να καβλωνε απο αυτο... εδωσα το εναυσμα και στον τυπο να χουφτωσει τη δικια μου... μετα απο λιγο σηκωθηκε και πηγα πισω απο την γκομενα του αλλου... αρχισα να της παιζω τη μουναρα και η δικια μου ειχε παει και εγλειφε τα @@ του τυπου... δεν αργησα να βγαλω την καποτα απο το παντελονι και να τη βαλω στον πυραυλο μου... αργα-αργα μπηκα στο υγρο μουνακι της τυπισσας... η καυλα απεριγραπτη... το σκηνικο απεριγραπτο... η εμπειρια μοναδικη... η δικια μου ηδη επαιρνε τσιμπουκι στον αλλο και πλεον εχουμε ανταλλαξει γκομενες... βγαζω την καποτα και της τον βαζω στο στομα... απιθανο τσιμπουκι, μοναδικο... ισως ηταν αυτο το διαφορετικο που το εκανε το τσιμπουκι απιθανο και μοναδικο... ισως υπο αλλες συνθηκες να ηταν ενα κανονικο-φυσιολογικο τσιμπουκι... τωρα ομως εμοιαζε απιθανο και μοναδικο... ο τυπος διπλα εχυνε με το τσιμπουκι της δικιας μου και εγω ξαναβαζω  καποτα και συνεχιζω να γαμαω τη δικια του παιζοντας με την κωλοτρυπιδα της... μετα απο λιγο εχυσα... μεσα στη μουναρα της .... πηρα τα μωρομαντιλα που υπηρχαν στη γωνια και σκουπισα το καυλι μου... ενιωθα πασας…ενα ονειρο μου, το ειχα πραγματοποιησει... βγηκαμε εξω και κατσαμε στη θεση μας... κοιταζομασταν αμηχανα και κρυφογελουσαμε...κατσαμε λιγο ακομα και αποχωρησαμε καθως η δικια μου επρεπε σε λιγες ωρες να βρισκοταν στο Ελ Βενιζελος... ηταν μοναδικη εμπειρια ... δοκιμαστε την!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου