Υπάρχει πραγματική διαμάχη μεταξύ γνήσιων ή
παραδοσιακών γυμνιστών, ηδονιστών και οπαδών ανταλλαγής συντρόφων, όπως
αναγράφεται κατά κόρο στον έντυπο και ηλεκτρονικό Tύπο τα τελευταία χρόνια ή πρόκειται για τεχνητό
δίλημμα συγκεκριμένων κύκλων που επιζητούν την πόλωση στο χώρο και τη
δημιουργία εντυπώσεων;
Αφορμή μάς έδωσε το άρθρο του Αμερικανού γυμνιστή Conor Power(1) στο «N», επίσημο όργανο της Naturist Society, καλοκαιρινό τεύχος, που παραβρέθηκε τον Ιούνιο 2012 στην ετήσια συνάντηση των χωρών της Αδριατικής στο ΚΠΓ «Solaris» της Κροατίας και, μεταξύ άλλων, συναντήθηκε με το Jerko Sladolijev, γενικό γραμματέα της Κροατικής Ένωσης Κάμπινγκ, συγγραφέα τριών βιβλίων και άριστο γνώστη του φυσιολατρικού τουρισμού στην ενιαία Γιουγκοσλαβία και μετά τη διάλυσή της το 1991 στην Κροατία. Έτσι, ύστερα από 8 χρόνια αποκάλυψε στο συντάκτη του άρθρου ότι το ΚΠΓ «Monsena» έκλεισε λόγω αυξημένης προσέλευσης ηδονιστών που είχαν επιβάλει την παρουσία τους στο κέντρο. Βέβαια, δεν προσδιορίζει χρονικά πότε συνέβη η εισβολή των ηδονιστών.
Αφορμή μάς έδωσε το άρθρο του Αμερικανού γυμνιστή Conor Power(1) στο «N», επίσημο όργανο της Naturist Society, καλοκαιρινό τεύχος, που παραβρέθηκε τον Ιούνιο 2012 στην ετήσια συνάντηση των χωρών της Αδριατικής στο ΚΠΓ «Solaris» της Κροατίας και, μεταξύ άλλων, συναντήθηκε με το Jerko Sladolijev, γενικό γραμματέα της Κροατικής Ένωσης Κάμπινγκ, συγγραφέα τριών βιβλίων και άριστο γνώστη του φυσιολατρικού τουρισμού στην ενιαία Γιουγκοσλαβία και μετά τη διάλυσή της το 1991 στην Κροατία. Έτσι, ύστερα από 8 χρόνια αποκάλυψε στο συντάκτη του άρθρου ότι το ΚΠΓ «Monsena» έκλεισε λόγω αυξημένης προσέλευσης ηδονιστών που είχαν επιβάλει την παρουσία τους στο κέντρο. Βέβαια, δεν προσδιορίζει χρονικά πότε συνέβη η εισβολή των ηδονιστών.
Όταν έκλεισε το κέντρο το φθινόπωρο του 2004, ύστερα από 33 χρόνια δυναμικής παρουσίας στη διεθνή αγορά, λάβαμε με καθυστέρηση το Φεβρουάριο 2005 μια αχρονολόγητη επιστολή σε μορφή εγκυκλίου από τον αναπληρωτή διευθυντή της διαχειρίστριας εταιρείας την οποία έχουμε αναρτήσει στο ιστολόγιό μας naturistarchives2010s.blogspot.gr. Οι λόγοι κλεισίματος του κέντρου γυμνιστών κατ’ αυτόν οφειλόταν στην αλλαγή πολιτικής και στόχων που είχε θέσει η διεύθυνση. Σημειώνεται ότι και η «Koversada» ανήκε στον ίδιο όμιλο. Αποφασίστηκε να δοθεί προτεραιότητα στην «Koversada» και να εγκαταλειφθεί οριστικά η «Μonsena» ως κέντρο παραθερισμού γυμνιστών. Ήδη από τον Ιούνιο του 2004 είχαν ζητήσει την έγκαιρη απομάκρυνση των τροχόσπιτων από τους μόνιμους πελάτες.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η διαχειρίστρια εταιρεία, αφού εκφράζει τις ευχαριστίες της για τη μακρόχρονη και εποικοδομητική συνεργασία της με τους χιλιάδες γυμνιστές, εξηγεί σαφώς τους λόγους χωρίς να αφήνει υπονοούμενα για παραβατική συμπεριφορά παραθεριστών. Οι κτηριακές εγκαταστάσεις αναβαθμίζονται και το κέντρο με νέο όνομα, «Amarin», δέχεται μόνο κανονικούς παραθεριστές από την άνοιξη του 2005.
Πολλά ζητήματα όμως παραμένουν αδιευκρίνιστα μέχρι στιγμής μετά την αποκάλυψη-βόμβα. Αναμένουμε περισσότερες εξηγήσεις στο εγγύς μέλλον.
Το ΚΠΓ «Monsena» ήταν περιφραγμένος χώρος με ελεγχόμενη πρόσβαση. Υπήρχαν επιπλέον ιδιωτικοί φύλακες ασφάλειας που επέβλεπαν την εφαρμογή του κανονισμού λειτουργίας. Άρα οι ηδονιστές εμφανίστηκαν σαν κανονικοί πελάτες και δεν εισήλθαν από μη περιφραγμένο χώρο που βρίσκεται στη δυτική πλευρά του κέντρου προς την είσοδο του εθνικού δρυμού Lim Bay. Όταν διαπιστώθηκαν οι ακόλαστες πράξεις, όπως αναφέρει ο φίλος γενικός γραμματέας, παρουσία οικογενειών και παραδοσιακών γυμνιστών, ποιες ήταν οι ενέργειες της διεύθυνσης; Γιατί δεν απομακρύνθηκαν αμέσως οι παραβάτες; Τώρα, αν σε κάποιο απόμακρο μέρος που δεν φυλασσόταν επαρκώς κάποια ζευγάρια επιδίδονταν σε ερωτικές περιπτύξεις χωρίς να έχουν αντιληφθεί την παρουσία άλλων παραθεριστών οι οποίοι με τη σειρά τους ενοχλήθηκαν από το θέαμα, ήταν θέμα προς διερεύνηση. Η δυτική πλευρά του κέντρου παραθερισμού εκτείνεται μέχρι την είσοδο του εθνικού δρυμού Lim Bay, με βραχώδη παραλία και πυκνή βλάστηση από θάμνους και δένδρα. Ήταν, λοιπόν, δυνατή η πρόσβαση στο κέντρο ηδονιστών και άλλων ατόμων, που επιζητούσαν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους.
Εμείς κατά την περίοδο 1995-2004 δεν διαπιστώσαμε τέτοια φαινόμενα σε κοινόχρηστους χώρους τουλάχιστο κατά τη διαμονή μας εκεί. Το βράδυ στα διαμερίσματα ο καθένας μπορούσε να εκφραστεί ελεύθερα. Ο κανονισμός λειτουργίας οποιουδήποτε κέντρου παραθερισμού γυμνιστών δεν προβλέπει αποχή από ερωτικές περιπτύξεις και συνευρέσεις με το σύντροφό σου ή τους φίλους σου. Μπορούσες να καλέσεις μια ομάδα για κοινή σεξουαλική διασκέδαση. Δεν αποκλείεται νεαρά ζευγάρια και όχι μόνο, μετά την κατανάλωση oινοπνευματωδών, να συνευρίσκονταν ομαδικά σε κλειστό χώρο. Η πρακτική αυτή είχε παρατηρηθεί και σε άλλους προορισμούς γυμνιστών.
Το ίδιο συμβαίνει και στη «Γυμνή Πόλη» που έχει αποκτήσει τον επίζηλο τίτλο «Πρωτεύουσα της Ακολασίας» από τον Τύπο, που όλοι κατηγορούν για νέα «Σόδομα και Γόμορρα», αλλά σπεύδουν στον «Κόλπο των Χοίρων» να δουν τις παραστάσεις των ζευγαριών! Οι ηδονιστές πιστεύουν στην ελεύθερη έκφραση της σεξουαλικότητάς τους παρουσία θεατών. Το «Χωριό Γυμνιστών» ζη και από τις εισπράξεις των ηδονιστών και επιδειξιών, που επιστρέφουν στην τοπική κοινωνία με τη μορφή επενδύσεων.
Τα περισσότερα κέντρα παραθερισμού γυμνιστών ανά την υφήλιο είναι εμπορικές επιχειρήσεις που έχουν επενδύσει σημαντικά κεφάλαια στις μονάδες τους, δημιουργούν και διατηρούν θέσεις εργασίας για δεκάδες εργαζόμενους και παρέχουν υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους πελάτες τους. Όταν όμως αντιλαμβάνονται ότι η παραδοσιακή πελατεία τους (βλέπε γυμνιστές) μειώνεται σταδιακά, φροντίζουν εγκαίρως να στραφούν προς άλλες κατηγορίες πελατών, όπως τους ηδονιστές, που αριθμούν χιλιάδες μέλη σε όλη την Ευρώπη. Από τη στιγμή που αυτοί συμμορφώνονται με τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας, καταβάλουν το αντίτιμο εισόδου για την περίπτωση του «Χωριού Γυμνιστών» και δεν δημιουργούν προβλήματα στη λειτουργία του κέντρου παραθερισμού, είναι ευπρόσδεκτοι. Διακρίσεις και αποκλεισμοί πελατών απαγορεύονται από το νόμο. Η άρνηση εισόδου σε οποιονδήποτε πελάτη μπορεί να βασιστεί σε συγκεκριμένο εδάφιο του κανονισμού λειτουργίας του 1973, οπότε ο πελάτης πρέπει να υπογράψει το έντυπο αποδοχής του και να πείσει τους ανθρώπους της υποδοχής ότι δεν είναι ηδονοβλεψίας, επιδειξίας αλλά γνήσιος γυμνιστής (!). Όλοι υποχρεούνται να είναι γυμνοί στο «Χωριό Γυμνιστών». Οι γυμνές διακοπές είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε ανθρώπου ανεξάρτητα από τη σεξουαλική του προτίμηση και τον τρόπο έκφρασής της σε δημόσιο χώρο.
Μεγάλα γραφεία τουρισμού που ειδικεύονται στις διακοπές γυμνιστών επί σειρά ετών έχουν προσθέσει αποκλειστικούς προορισμούς σε διάφορες χώρες για τους ηδονιστές τους οποίους ονομάζουν «lifestylers». Αναγνωρίζουν τις νέες συνθήκες και προσαρμόζονται στις απαιτήσεις της αγοράς, προκειμένου να επιβιώσουν. Διαφορετικά θα κλείσουν και θα χαθούν δεκάδες θέσεις εργασίας («Monsena» 2004, «Villata» 2005, «Politin» 2012 κ.o.κ.).
Παρά τα αρνητικά δημοσιεύματα του έντυπου και ηλεκτρονικού Τύπου για πόλεμο μεταξύ των δύο κατηγοριών, η παρουσία ηδονιστών στα εμπορικά κέντρα παραθερισμού γυμνιστών είναι πλέον αδιαμφισβήτητο γεγονός. Είναι θέμα χρόνου η καθιέρωση συγκεκριμένου χώρου μέσα στα κέντρα για την ικανοποίησή τους. Σημειωτέον ότι η πλειονότητα των γυμνοκρατών-ηδονιστών προέρχεται από τους γυμνιστές.
Οι παραδοσιακοί γυμνιστές έχουν τους συλλόγους τους και πολλούς ακόμα προορισμούς να επιλέξουν. Καιρός είναι η Διεθνής Ομοσπονδία Γυμνιστών (ΙΝF-FNI) να πάρει θέση στο πρόβλημα που διογκώνεται μέρα με τη μέρα στο συνέδριό της που αρχίζει στις 12 Σεπτεμβρίου στο ΚΠΓ «Koversada» της Κροατίας. Όχι ημίμετρα και ευχολόγια, καθαρές λύσεις και εφικτές προτάσεις. Οι διαγραφές δεν βοηθούν στην αποκλιμάκωση της έντασης. Έτσι όπως εξελίσσεται η κατάσταση σε τρία-τέσσερα χρόνια θα υπάρχουν μόνο γυμνοί ηδονιστές στα εμπορικά κέντρα παραθερισμού γυμνιστών.
Εμείς είμαστε έτοιμοι να φιλοξενήσουμε συνεργασίες ηδονιστών φίλων στο ιστολόγιό μας http://speciallibrary-angmimik.blogspot.gr/ που ασχολείται με τη λογοκρισία, την πορνογραφία και τη σεξουαλική επανάσταση. Θέλουμε να ακούσουμε την άποψή τους. Να μοιραστούμε τον προβληματισμό και τις ανησυχίες τους. Είναι υποχρέωσή μας να τους ακούσουμε.
Οι ηδονιστές διατηρούν πολλές ενημερωτικές ιστοσελίδες και ιστολόγια με ενδιαφέροντα άρθρα και πληροφορίες που καλύπτουν καθημερινά ζητήματα, πράγμα που λείπει από τις αντίστοιχες των γυμνιστών (2).
Τα βίντεο που ανεβάζουν στο διαδίκτυο απηχούν τις θέσεις τους. Τα δύο βίντεο της Lola, για τα οποία υπάρχουν καταγγελίες ότι γυρίστηκαν χωρίς την συναίνεση όσων εμφανίζονται, μιλούν για σεξ στους αμμόλοφους, αλλά παρουσιάζουν την πραγματική κατάσταση στον «Κόλπο των Χοίρων».
Οι ηδονιστές, όπως παρατηρεί ο Γάλλος συγγραφέας και ποιητής Michel Houellebecq στο βιβλίο του «Atomised» (1998), προέρχονται από διαφορετικά κοινωνικά στρώματα: στελέχη επιχειρήσεων, ελεύθερους επαγγελματίες, απλούς υπάλληλους, μεγαλοαστούς κ.ά. Γυμνοί, απελευθερωμένοι και πρόθυμοι ικανοποιούν το πάθος τους παρουσία ενήλικων ηδονοβλεψιών. Κανείς δεν ενδιαφέρεται για την επαγγελματική ιδιότητα των ηδονιστών.
Σημειώσεις
(1) Conor Power: «Croatia Naturist Camping» στο N, 31:4 (summer 2012), σελ. 12-15.
(2) DanandMandy: «Two Weeks at Cap d’Agde». Οι σεξουαλικές περιπέτειες ενός νεαρού ζευγαριού από τη Βρετανία, ηλικίας τότε 33-40 ετών, που επιζητεί τον ηδονισμό και την ανταλλαγή συντρόφων σε καθημερινή βάση κατά τη διάρκεια των δεκαπενθήμερων διακοπών τους στην «Πόλη της Ακολασίας» το Σεπτέμβριο 2007. Έχουν δημοσιευθεί τμηματικά σε 20 κεφάλαια στον ιστότοπο literotica.com από τις 20 Νοεμβρίου 2007 έως τις 7 Ιουνίου 2009 και θεωρούνται από τα πιο αποκαλυπτικά κείμενα μέχρι στιγμής στο Διαδίκτυο. Οι 189 πυκνογραμμένες σελίδες, γεμάτες μοναδικές εμπειρίες τις οποίες μοιράζονται με τους φίλους αναγνώστες του ερωτικού ιστότοπου και βοηθούν μελλοντικούς ηδονιστές στις ερωτικές εξερευνήσεις τους στο «Χωριό Γυμνιστών». Σύμφωνα με αυτούς, η ηδονή βρίσκεται στα πιο απίθανα σημεία του κέντρου και βέβαια στον «Κόλπο των Χοίρων» (κεφάλαιο 4).
Οι σεξουαλικές περιπέτειες του ζευγαριού, δεμένες σε δυο σπιράλ τομίδια, βρίσκονται στη διάθεση των επισκεπτών της Βιβλιοθήκης Γυμνοκρατίας και Ηδονισμού μαζί με άλλα άρθρα και επιστημονικές μελέτες του φαινόμενου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου