Αναγνώστες

Κυριακή 3 Ιουνίου 2018

ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ thomas11565656 ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 02-05-2018/21.41 ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ «Swingers Clubs – 2+2 Swingers Club (πρώην Casablanca) TOY IΣΤΟΤΟΠΟΥ bourdela.com





WWW





Τζόκερ με τον μήνα να μας μπαίνει καλά .. μόνο που αυτήν την φορά το άτομο που με συνόδευε ήταν ένας μπαλαντέρ μιας και ο thomas115656 έλειπε λόγο ανωτέρας βίας ..  μπαίνω μέσα .. και διαλέγω την θέση μου έτσι για να βλέπω όλους όσους θα ερχόντουσαν.. καθόμαστε με μπαλαντέρ απέναντι από τον dj. απέναντι μου  ένα ζευγάρι γνωστό.. και ένα άγνωστο προς το παρόν   ... το θέμα ήταν να κεράσουν σφηνάκια δυο ζευγάρια μιας. Και η βραδιά ήταν το καθιερωμένο easy meet, ώστε  να κάνουν πιο εύκολη τη γνωριμία μας. Για μας όμως δεν χρειάστηκε, το ζευγάρι που καθόταν απέναντί μας και δεν μας γνώριζε ήταν για μας μια καλή ευκαιρία να γνωριστεί. Αρχικά πάω πρώτα εγώ, συστήνονται και στη συνέχεια καλώ τον μπαλαντέρ μου στη νέα μας παρέα. Στην αρχή κουβεντούλα όμορφα, χαλαρά, πίνουμε το ποτάκι μας. Αφού γίνονται οι κληρώσεις  μια ευκαιρία για μια ακόμα γνωριμία  μας έκατσε ωραία. Άλλο ένα  παιχνίδι στο μυαλό  μιας και η κοπέλα ήταν πολύ όμορφη ... γύρω μας 30 με 35 ζευγάρια διάφορες ηλικίες 35 μέσο όρο. Το έχουμε λέω  μιας και κάποια ζευγάρια τα έχουμε παίξει με τον thomas115656 στο παρελθόν.. φύγαμε για πάνω ! το πρώτο ζευγάρι δείχνει να θέλει πολύ να παίξει μαζί μας.. και εμείς χατίρια δεν χαλάμε .. στο πρώτο δωμάτιο  με πόρτα συρόμενη και καναπέδες .. πρώτα κορίτσια μιας και  η κοπέλα έδειχνε να θέλει όσο ήθελα και εγώ.. αυτό κράτησε αρκετή ώρα  .. Αφού μαζί της τελείωσα 3 φορές,απίστευτη γύρω στα 34 και αυτός λίγο πάρα πάνω, μπαίνουν τα αγόρια, πρώτα εγώ να παίξω με τον δικό της, ένα καλό τελείωμα στο παλικάρι μιας και κρατιόταν από πριν... κάθησα  πάνω στην πούτσα του παίζοντας τον  πάνω-κάτω .. ήταν αρκετό για να τον κάνω να τελειώσει .. δεν μείναμε εκεί μια ακόμα φορά με την κοπέλα του να με τρελαίνει και να παίζει μαζί μου έφτασα στα 5 τελειώματα. Ο μπαλαντέρ μου την πήδαγε, ενώ εκείνη με έγλειφε κάνοντας με να τελειώνω στο στόμα της... κάτω για  νεροοοο  μια ανάσα και το μαγαζί όλο άδειο.. για μια στιγμή τρόμαξα με ... αλλά όχι όλα μα όλα τα ζευγάρια βρισκόντουσαν στο Doctor room απέναντι από το μπαρ.. Μπαίνουμε μέσα και επικρατεί ένα  τέλειο παιχνίδι ! Τζόκερ  για μας.. μιας και κάθε ζευγάρι από τα βλέμματα τους ήθελε να παίξει
μαζί μας.
Παίζω με την πρώτη κοπέλα που με ζητά δίπλα της, μια μελαχρινή στα 28 με τον δικό της στα 30, αυτός να με γλείφει, αυτή να με φιλάει, ο μπαλαντέρ μου να την πηδάει  και να της δίνει χαστούκια στον κώλο της .. άλλο ένα ζευγάρι, πλησιάζει ο δικός της θέλει να με πηδήξει,  αυτή παίρνει πίπα στον μπαλαντέρ μου και δύο ακόμα ζευγάρια  περιμένουν να μπουν και αυτά μέσα στο παιχνίδι πού δεν άργησε πολύ. Αφού χαλάρωσε λίγο η ατμόσφαιρα και σχεδόν όλοι είχαν τελειώσει και εξαντληθεί, εγώ με μπαλαντέρ μου μια ακόμα βόλτα πάνω ήταν αρκετή να φέρει τη βραδιά  μας στο τέλος. Στα δυο δωμάτια με συρόμενες πόρτες βρισκόντουσαν δυο ζευγάρια,  ένα σε κάθε δωμάτιο. Κανένα όμως πρόβλημα το σκηνικό έγινε λίγο πιο πριβέ πρώτα με το πρώτο ζευγάρι ένα καλό παιχνίδι που έκανε τον μπαλαντέρ μου να τελειώσει μια ακόμα φορά και στο δεύτερο δωμάτιο  μιας και η κοπέλα είχε αρκετά κιλάκια έκανε εμένα να τελειώσω  μια ακόμα φορά. Κάτω για νερό και ποτάκι, χαλάρωση για λίγο μιας και το πρώτο ζευγάρι ήταν ακόμα εκεί, δώσαμε ακόμα ένα παιχνίδι, δύο κοπέλες ηλικίες 30 με 35 θέλανε ακόμα ένα παιχνίδι μόνο μαζί μου απίστευτο!  μιας και  οι δύο ήταν έμπειρες, ένα τέλειο τρίο λεσβιακό  έκλεισε τη βραδιά με τους άντρες να παίρνουν το μάτι τους. Δεν έλειψαν  τα χαστούκια και οι  γρατζουνιές, ένα άγριο παιχνίδι ανάμεσά μας, δυνατά  γλειφομουνια φτάνοντας σε οργασμό χύνοντας μας και κάνοντας όλα μούσκεμα  τριγύρω μας  και εξαντλημένες κλείσαμε τη βραδιά  τέλεια!
Μπορεί να σας φανεί παράξενο αλλά και εγώ έχασα την μπάλα από το πολύ παιχνίδι.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου