Αναγνώστες

Κυριακή 29 Απριλίου 2018

ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ thomas115656 ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Κορίτσι είπαμε όλες θα πάρετε! Θα το ξαναφέρουμε» ΚΑΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 29-04-2018 ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ «Swingers Club – 2+2 Club (πρώην Casablanca) TOY IΣΤΟΤΟΠΟΥ bourdela.com


Καλημέρα, χθεσινή βόλτα για ποτάκι στο μαγαζί με πρόβλημα όμως της (Τ), άρα θα κάναμε μόνο τiς γνωριμίες μας.
Πριν ξεκινήσουμε από το σπίτι λόγv περιόδου, είπαμε να πάρουμε ένα από τα strap-on της συλλογής της μήπως και κάποια θέλει να την πηδήξει μιας και δεν είχαμε άλλη επιλογή.
Αφού ήπιαμε το ποτάκι μας κατά τις 1 ο κόσμος είχε αρχίσει να κινείται προς το άνω μέρος.
Τσαντουλα λοιπόν στην πλάτη (με σύνεργα) και βουρ για επάνω.
Αρκετό παιχνίδι στα μικρά δωμάτια, σχεδόν όλα γεμάτα, και στο βάθος μια ωραία 6αδα αλλά με γεματούλες κοπέλες έδιναν πόνο.
Λίγο το μάτι μας να φτιαχτούμε και ξεκίνησε η αναζήτηση και επιλογή της κοπέλας που θα πηδαγα με την (Τ) σήμερα σε ενεργητικό ρόλο φουλ.
Ένα ζευγάρι 35+ μετά από μικρή βόλτα με μια κοπέλα με πιασίματα βρέθηκε στον μέσα μέσα χώρο με τον δικό της να παίζει. Ξεκίνησα δίπλα τους φιλιά και μια υπέροχη πίπα της (Τ) μας έφερε σιγά-σιγά αγκαλιά όλους μαζί. Το ίδιο έκανε και αυτή στον δικό της. Εξηγήσαμε από την αρχή τη θέση μας και το παιχνίδι ξεκίνησε μιας και η κοπέλα ήθελε να δοκιμάσει για πρώτη φορά strap-on. Η κοπέλα βρέθηκε κάποια στιγμή ξαπλωμένη να την γλείφει η (Τ) και να έχει στο στόμα της την πούτσα του δικού της και δίπλα σε αναμονή να παίζει τη δικιά μου μέχρι να τη βάλει και αυτή μέσα πράγμα που δεν άργησε να γίνει. Αλλαγή με τον δικό της να την πηδάει λιγάκι μέχρι να ετοιμαστεί η (Τ) και εμένα να μου παίρνει αν και ανάποδα μια ωραία πίπα.
Ξεκίνημα όπως ήταν με την (Τ) να την παίρνει με το strap-on και μια έκφραση ευχαρίστησης να βγαίνει από το πρόσωπο της. Αφου πέρασαν καλά τα κορίτσια, τα αγόρια είχαν σειρά με πρώτο τον δικό της να τη στείλει στα 4 σκίζοντάς την δυνατά και βάζοντας την να με γλείφει με μανία.
Αφού κατέθεσε στον κώλο της, την καθάρισε και πήρα εγώ σειρά που με είχε καυλώσει πολύ για ένα σφυροκόπημα στα 4 όπου δεν άργησα να καταθέσω και εγώ μετά από τέτοιο show.
Ποτάκι στο μπαρ κάτω και χαλάρωση στο δωματιάκι παλιό doctor room, όπου με την ωραία νέα διαμόρφωση 6 ζευγάρια έπαιζαν μόνα τους εκτός από μια 4αδα καλή άνετα χωρίς να ενοχλεί κανείς.
Δίπλα μας κάθισε ένα ζευγάρι νέο 30-35 όπου ήθελαν μόνοι και ρώτησαν αν ενοχλούν δίπλα μας, επειδή δεν παίζαμε εμείς εκείνη την στιγμή.
Βέβαια ήταν σαν να ρωτάνε «παιδιά έχετε ώρα;». Χάχα ξεκίνημα δίπλα μας με τον δικό της να την έχει βάλει καθιστή και να την γλείφει, ενώ αυτή χάζευε τα υπόλοιπα ζευγάρια, απολαμβάνοντας τον δικό της, αλλά ρίχνοντας και τις ματιές της στην Τίνα λες και ήξερε τι θα ακολουθήσει.Κάποια στιγμη μετά από 5 λεπτά ή (Τ) μου είπε θέλω να την γλείψω μαζί με τον δικό της. Βέβαια ποτέ δεν της χαλάω χατήρι και έτσι το παιχνίδι ξεκίνησε με την κοπέλα καθιστή και τον δικό της με την (Τ) στα 4 να την γλείφουν σαν τρελοί. Η κοπέλα είχε τρελαθεί και ήθελα να γλείψει την (Τ), αλλά εκεί έγινε η αποκάλυψη και η ανακοίνωση της επιθυμίας της (Τ) να την πάρει με το strap- on.
Η έκφραση στο πρόσωπό της άλλαξε κοιτώντας τον δικό της με απορία για το τι θα ακολουθούσε. Βέβαια ο δικός της της είπε δοκίμασε και βλέπεις. Να μη σας τα πολυλογώ μέχρι το χύσιμό της η κοπέλα δεν άφηνε την (Τ) να φύγει απόλαμβάνοντας για ένα 15λεπτο ξαπλωμένη και στα 4 τη απόλυτη νέα της εμπειρία τραβώντας με τις φωνές της όλα τα γύρω βλέμματα που έβγαζαν μια μικρή ζήλια σε κάτι τέτοιο με την καλή έννοια.
Αφού τελείωσε η (Τ), εγώ μιας και δεν έκανα κάτι με είχε καυλώσει ένα ζευγάρι 40+ απέναντι που έδιναν ένα ωραίο show μόνοι τους, αλλά κάτι μου έλεγε ότι η κοπέλα ήθελε πολλά παιχνίδια και δεν έπεσα έξω.
Πλησίασα με την (Τ), εξηγήσαμε και το παιχνίδι έγινε 4πλο σε δευτερόλεπτα με τα κορίτσια να φτιάχνονται και με την (Τ) εξαντλημένη να μου κάνει το χατήρι να τη γαμήσουμε μαζί. Αφού ξάπλωσα εγώ στον καναπέ, η κοπέλα ανέβηκε επάνω μου παίρνοντας πίπα στον δικό της, χορεύοντας στην κυριολεξία πάνω στον σκληρό πούτσο μου. Ο δικός της της ζήτησε να την πάρουμε και οι 2 μαζί ένας μπροστά που ήδη ήμουν και αυτός από πίσω, πράγμα που δεν αρνήθηκε αν και πρώτη της φορά 2πλο.
Και έτσι έγινε με την κοπέλα να το απολαμβάνει μέχρι η (Τ) να ετοιμαστεί και να σκάσει σαν δώρο έκπληξη δίπλα την με την κοπέλα να μην πιστεύει αυτό που θα ζούσε. Με λίγα λόγια, η κοπέλα δεν χόρταινε το strap-on με εμένα μπροστά και την Τίνα από πίσω και τον δικό της στο στόμα να της λέει «μωρό μου, κοίτα τι σου κάνουν σήμερα» το τέλος της δεν άργησε να έρθει και να με πλημμυρίσει με ένα ωραίο squirting. Χαλαρωση με τα παιδιά στο μπαρ και αλλαγή τηλ για μετέπειτα συνάντηση μιας και αυτό που έζησε η κοπέλα δεν το πίστευε από τα λεγόμενα της.

ΥΓ. Κορίτσι, την επόμενη με τα παιχνίδια σας να γίνει χαμός.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου