Αναγνώστες

Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2018

ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ kostakis27 ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Cuckold night» ΚΑΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 26-01-2018 ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ «Swingers Club – 2+2 Club (πρώην Casablanca» ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ bourdela.com






Απρόσμενη χθεσινοβραδινή επίσκεψη στο κλαμπ λόγω ακύρωσης μιας επαγγελματικής μου υποχρέωσης .Κατά τις 00:00 περνούσαμε την είσοδο με την κοκκινομάλλα μουνάρα με τα 3,5αρια βυζιά. Εκείνη την ώρα λίγος κόσμος στο κλαμπ, 5-6 ζευγάρια, αλλά όπως και παλιότερες πέμπτες πολύ καλή διάθεση για παιχνίδι. Στην οθόνη του κλαμπ έπαιζε σουινγκ τσόντα και η μουσική αν και ξένη ακουγόταν ωραία στα αυτιά μου. Η όμορφη ξανθιά μπαργούμαν μας σέρβιρε τα πεντακάθαρα όπως κάθε φορά ποτά μας, ενώ ξεκινήσαμε να κάνουμε οπτικό παιχνίδι με άλλα ζευγάρια. Η βραδιά επέτρεπε την είσοδο και σε μονούς άνδρες, όπου όπως παρατήρησα, ήρθαν 2, ενώ τα ζευγάρια στον χώρο είχαμε γίνει 12.

Κατά τις 01:00 ανεβήκαμε στον όροφο όπου στη δεύτερη καμπίνα παιζόταν cuckold φάση μ' ένα ζευγάρι κι έναν μόνο άνδρα. Η ξανθιά τύπισσα με τα υπέροχα 4αρια βυζιά τσιμπούκωνε τον μοναχικό τύπο, ενώ ο άντρας της της χάιδευε τα βυζιά και την ρωτούσε αν της αρέσει. Η γκόμενα είχε καυλώσει για τα καλά, ενώ μετά από λίγο ο τύπος έβαλε καπότα και την γάμησε δυνατά μπροστά στον άντρα της. Μόλις ο τύπος έχυσε κι έφυγε από το δωμάτιο ο άντρας της ξανθιάς κυρίας μας έβαλε στον χώρο και αμέσως η γκόμενα βρέθηκε με την πούτσα μου στο στόμα της, ενώ ο κύριος έγδυσε σε χρόνο dt και άρχισε να γλείφει τις βυζάρες της. Η δικιά μου συνέχισε μ' ένα παθιασμένο τσιμπούκι στον συμπαθητικό κύριο, ενώ ταυτόχρονα η δικιά του μαλάκιζε την πούτσα μου στις βυζάρες της. Ξανά τσιμπούκι σε μένα, ενώ ο τύπος έβαλε καπότα κι έβαλε την κοκκινομάλλα να ξαπλώσει δίπλα στην ξανθιά συνοδό του, αρχίζοντας να της σκίζει την μουνάρα της. Η δικιά μου είχε τεράστια ανάγκη το γαμήσι του τύπου κι εγώ απολάμβανα να την βλέπω να γαμιέται δίπλα μας. Η ξανθιά καθώς με τσιμπούκωνε έπιανε και τα βυζιά της δικιάς μου, ενώ ο τύπος συνέχιζε να την γαμάει. Έχοντας τρελαθεί από τις καύλες, κατέθεσα στο στόμα της ξανθιάς η οποία και στράγγιξε την πούτσα μου, ενώ ο τύπος αποφάσισε εν τέλει να χύσει κι αυτός την ξανθιά στο στόμα.

Αφού ευχαριστήσαμε το ζευγάρι για το ωραίο παιχνίδι, κατεβήκαμε στο μπαρ για λίγη χαλάρωση, αλλά η δικιά μου είχε στο μυαλό της να συνεχίσει άμεσα το παιχνίδι. Έτσι μπήκε στη δεξιά κουρτίνα μ' έναν από τους 2 μόνους άντρες και, αφού τον έγδυσε, άρχισε να τον τσιμπουκώνει με μανία, ενώ εγώ απλά τους παρακολουθούσα. Γρήγορα γδύθηκε και αυτή και ο τύπος της έγλειψε τις βυζάρες και την δαχτύλιασε. Την έστησε σε ιεραποστολική στάση και την γάμησε παθιασμένα μπροστά μου, ενώ εγώ απλά του χάζευα και καύλωνα.


Αφού γαμήθηκε καλά με τον τυπά, αράξαμε για λίγο ακόμα στο μπαρ και ανέβηκαμε για μια τελευταία βόλτα προς τα πάνω. Στο τελευταίο δωμάτιο δεξιά, ένα μιλφ καυλάκι με μαλλί αλά γκαρσόν σκιζόταν από τον άντρα της κι έναν άλλο μόνό άντρα. Η γκόμενα το είχε τεράστια ανάγκη και οι φωνές της ακούγονταν σε όλο τον όροφο. Οι τύποι την έσκιζαν πάνω από μία ώρα συνεχόμενα, ενώ σε κάποια στιγμή αναζήτησαν και λιπαντικό για να την ξεκολλιάσουν


Κατά τις 03:00 αποχωρήσαμε από το κλαμπ, περνώντας άλλο ένα υπέροχο βράδι Πέμπτης που, αν και λίγα άτομα, πάντα περνάω όμορφα όποτε πηγαίνω.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου