Αναγνώστες

Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2017

ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ kostakis27 ME ΤΙΤΛΟ «Η ΠΕΜΠΤΗ ΤΗΣ ΗΔΟΝΗΣ» ΚΑΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 29-05-2015 ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ «Swingers Club – 2+2 Club» ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ bourdela.com


Χθεσινοβραδινή επίσκεψη στο κλαμπ μαζί με εκλεκτή παρέα την οποία είχε οργανώσει ο τεράστιος μύστης πορνόγερος. Μιας και ήταν μπαλαντερ ναιτ η παρέα περιελάμβανε 4 κοπέλες και 5 μύστες, συν 2 τύπους οι οποίοι απλά περιφερόντουσαν ανάμεσά μας και δεν ξέρω τι ρόλο βάραγαν.
Άφιξη στις 23:45, εκείνη την ώρα πρέπει να ήμασταν καμιά 20αριά άτομα στο μαγαζί. Αφού ήπιαμε το πρώτο ποτάκι μας και κάναμε το χαβαλέ μας, ανεβήκαμε στον όροφο όπου ξεκίνησε άγριο παιχνίδι με πρωταγωνιστή τον πορνόγερο και το νέο του αίσθημα, πρόστυχο κοκκινομάλλικο με ωραία 3αρια βυζιά να ξεκινάνε με ανταλλαγή. Το άλλο ζευγάρι ήταν γνωστοί μου από τα φημισμένα πλέον πάρτι του, οπότε σε απόσταση αναπνοής είδα το σκληρό γαμήσι που έπεφτε ανάμεσα στα 2 ζευγάρια που γαμιόντουσαν δίπλα-δίπλα στον καναπέ δεξιά στο βάθος. Είχα καυλώσει ήδη με το σκηνικό όπως και η δικιά μου η οποία έβγαλε έξω τις τεράστιες φυσικές βυζάρες της και ξεκίνησε τα γλωσσόφιλα και τα χαιδέματα με την φίλη του πορνόγερου, ενώ ο ίδιος έσκιζε πισωκολλητά άλλη καυλιάρα. Μόλις τέλειωσε ο μύστης που έσκιζε την κοκκινομάλλα, την πλησίασα για να γευτώ τα ωραία βυζιά της και αυτή αμέσως με ξεκούμπωσε και πήρε τον καυλωμένο πούτσο μου στο στόμα της. Μου προσέφερε μια πολύ βαθιά υγρή κα λαρυγγωτή τσιμπούκα κι εγώ μετά από λίγο της τα πέταξα όλα στο στοματάκι.
Κατέβηκα κάτω για ένα ακόμα ποτάκι, τσιγαράκι, με λίγα ακόμα ζευγάρια να κάνουν είσοδο και ανέβασμα και πάλι στον πάνω όροφο, όπου βρέθηκα και πάλι στα 2 δωμάτια τέρμα δεξιά με τη δικιά μου. Αρχίσαμε να χαμουρευόμαστε δίπλα σε ένα καλτ ζευγάρι με γκόμενα που θύμισε επαρχιώτισσα κωλομπαρού με μαύρο φόρεμα, σπασμένο πρόσωπο, μαύρα γυαλιά, ωραία 2,5αρια βυζιά και μαλλιά μύστη σαν να είχε ξεμείνει από τη δεκαετία του 90'. Αμέσως καύλωσα με την καλτίλα του ζευγαριού και έπεισα τη δικιά μου να ξεκινήσει λεσβιακό με αυτή την γκόμενα. Όσο παιζόντουσαν ρομαντικά γλωσσόφιλα και η μία έγλειφε την άλλη, εγώ είχα κολλήσει τον πούτσο μου στην κωλάρα της και τον έτριβα. Μετά από λίγο ξεκίνησαν και τα γλωσσόφιλα μεταξύ μας, ενώ η δικιά μου πήγε στο διπλανό δωμάτιο με τον μαλλιά μύστη. Δέχτηκα ένα υγρό τσιμπούκι από την μαντάμ και μετά μου στήθηκε στον τοίχο για να την γαμήσω άγρια. Στο μεταξύ είχαν σκάσει ήδη μύτη ο πορνόγερος με έτερο μύστη από την παρέα και η καλτ γκόμενα που γαμούσα είχε ξεκινήσει ήδη να παίζει με τα σκληρά καυλιά τους, ενώ εγώ την γαμούσα απαξιωτικά. Αφού την έσκισα δυνατά σειρά πήραν οι δύο μύστες, τους οποίους τσιμπούκωσε σαν τρελή και μετά συνέχισαν με άλλα δύο δυνατά ξεσκίσματα. Κατέβηκα και πάλι κάτω με τη δικιά μου για ένα ακόμη ποτό και χαλάρωμα, αλλά κατάλαβα ότι σχεδόν όλοι έχουν ξεμείνει πάνω, οπότε επιστροφή και πάλι, όπου βλέπω το σκηνικό τρία ζευγάρια να γαμιούνται το ένα δίπλα στο άλλο και άλλα δύο να κοιτάζουν απ’ έξω και να χαιδεύονται.
Εντόπισα ένα έκφυλο με ξανθό κοντό μαλλί και ωραίο κορμί, το οποίο άρεσε και στη δικιά μου, αλλά δυστυχώς μας είπε ότι είναι πρωτάρα και δεν ήθελε παιχνίδι. Αφού παρακολουθήσαμε το υπερκαυλωτικό σκηνικό με τα 3 ζευγάρια, κατεβήκαμε κάτω, αποχαιρετήσαμε κάποιους από την παρέα που έφυγαν και συνεχίσαμε 2 ζευγάρια στην αριστερή κουρτίνα. Μετά από λίγο έσκασε μύτη κι ένα ακόμα ζευγάρι μ' έναν νεαρό μύστη και μια γκόμενα στυλιάρι. Η γκόμενα δε γούσταρε καθόλου λεσβιακά, ενώ δεν ήταν και πολύ θετική ούτε και σε αντρικά αγγίγματα, οπότε δεν την είχα καθόλου ανάγκη, όμως το άλλο ζευγάρι της παρέας ήθελε οπωσδήποτε να τους βάλει στο παιχνίδι και κάπου μπερδεύτηκε το θέμα. Τέλος πάντων εγώ καύλωσα με το λεσβιακό που παίχτηκε αναμέσα στη δικιά και στη φίλη μας και κατέθεσα στο στοματάκι της δικιάς μου.Αποχώρησα πολύ ικανοποιημένος από το κλαμπ γύρω στις 03:30 και προτείνω την συγκεκριμένη μέρα για επίσκεψη σε όσους έχουν ανάγκη την παρτούζα και όχι μόνο το μάτι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου