Αναγνώστες

Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2017

ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ kostakis27 ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Πρώτη επίσκεψη στο Casablanca» ΚΑΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 08-02-2014 ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ «Swingers Club – 2+2 Club¨ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ bourdela.com



Εγκαινιάζω με μια κριτική το συγκεκριμένο κατάστημα μιας και το πληροφορήθηκα μέσω του σάιτ.
Βρέθηκα εκεί ένα σαββατόβραδο μαζί με μια φίλη εκστασιασμένος στην ιδέα του swinging. Η πρόσβαση είναι αρκετά εύκολη ακόμα κι αν δεν ξέρεις καλά την περιοχή, βέβαια ο δρόμος που βρίσκεται το μαγαζί (Δερβενακίων) είναι πολύ σκοτεινός αλλά αυτό δίνει μια πολύ ωραία καλτίλα στο μαγαζί. Ομολογώ πως δεν παρατήρησα φωτεινή επιγραφή στην είσοδο του μαγαζιού (ίσως να μην λειτουργούσε εκείνη την ημέρα) αλλά αμέσως κατάλαβα ότι ήμουν στον σωστό χώρο, αφού παρατήρησα ότι έμπαιναν μέσα μόνο ζευγάρια.Υπάρχει μια μεγάλη εξωτερική σιδερένια πόρτα με κουδούνι απ' έξω και αμέσως μετά είναι η υποδοχή όπου και πλήρωσα το αντίτιμο των 10 ευρώ (το άτομο) και πέρασα στα εσωτερικά. Πρόκειται για ένα μεγάλο κλαμπ (μου θύμισε το seven για τους Πειραιώτες) με 4-5 υπερυψωμένα τραπεζάκια στο βάθος και άλλους τόσους καναπέδες. Τα ζευγάρια που έπαιζαν κυρίως ήταν ώριμες απελευθερωμένες κυρίες γύρω στα 40 με ξεκολλέ ντύσιμο, έτοιμες για όλες τις προτάσεις συνοδευόμενες μάλλον από ψαγμένους κυρίους (όσον αφορά το swinging),γκόμενες γύρω στα 25-30 με τη σχέση τους οι οποίες φαινόντουσαν πρωτάρες αλλά θέλαν και αυτή την εμπειρία, καθώς και κάποια αλλά ζευγάρια με μεγαλύτερη διαφορά ηλικίας που μου φάνηκαν και πιο άνετοι απ' όλους μέσα στον χώρο. Κάθισα σ' ένα από τα τραπεζάκια στο βάθος και παρατηρούσα αρκετά από τα υπόλοιπα ζευγάρια να έχουν ξεκινήσει φάσωμα, γλωσσόφιλα, χουφτώματα μαζί με χορό, ενώ ταυτόχρονα χούφτωνα κι εγώ τη συνοδό μου.
Αν και η μουσική ήταν πολύ δυνατή (κύριως ξένα κομμάτια αλλά και λίγα ελληνικά) ένιωθα πολύ καυλωμένος στη θέα πολλών άλλων ζευγαριών να είναι έτοιμοι να ξεσκιστούν μπροστά μου.Το γκομενάκι που ήταν μαζί μου δεν ενδιαφερόταν καθόλου γι αυτά, αλλά εγώ είχα φτιαχτεί τρελά. Δεξιά κι αριστερά υπήρχαν 2 μεγάλα σαλόνια που καλύπτονταν από κόκκινες κουρτίνες. Όπως καταλάβατε εκεί ήταν ο χώρος που γινόταν το παιχνίδι και υπήρχε ελεύθερη πρόσβαση απ' όλους χωρίς την επίδειξη κάποιας κάρτας ή κάποιου υπεύθυνου να βρίσκεται απ'έξω (το αναφέρω σε σύγκριση με το «Νιρβανα»).
Σε κάποια στιγμή έκανα κίνηση να πάω προς τα εκεί και να κάνω αυτό που έκαναν και πολλοί άλλοι πριν από μένα, δηλαδή να τραβήξω την κουρτίνα και να δω τι γινόταν μέσα. Όντως δεν κρατήθηκα και παράτησα τη δικιά μου για να πάρω κι εγώ το μάτι και να φτιαχτώ ακόμη περισσότερο. Είδα 2 ζευγαράκια να γλείφονται το ένα δίπλα στο άλλο. Η μια γκόμενα έκανε πίπα στον δικό της και στην άλλη έκανε γλειφομούνι ο δικός της. Σε κάποια στιγμή η γκόμενα που πίπωνε τον δικό της άρχισε να χαιδεύει τη διπλανή και μετά ξεκίνησε να τη γλείφει, ενώ στήθηκε στα 4 και άρχισε να τη γαμάει ο δικός της.Το σκηνικό ολοκληρώθηκε με το δυνατό πισωκολλητό της μιας και ιεραποστολικό της άλλης με εκατέρωθεν χουφτώματα μεταξύ τους.Το κορυφαίο για μένα και οι 2 κύριοι έχυσαν μέσα στο μουνί και μετά δέχτηκαν τις στοματικές περιποιήσεις ο καθένας από τη δικιά του.Ήμουν ήδη τρελαμένος από την καύλα και ανυπομονούσα να συμμετέχω κι εγώ σε κάτι παρόμοιο. Άφου κόλλησα τον πούτσο μου στην κωλάρα της δικιάς μου για να καταλάβει πως είχα γίνει, την παρότρυνα να πάμε κι εμείς προς τα μέσα, αλλά κάπου εκεί ήρθε το ξενέρωμα από τη μεριά της και μου πρότεινε να συνεχίσουμε σε ξενοδοχείο.
Ηπιαμε άλλο ένα πότο και κάπου εκεί έγινε το εξής σκηνικό. Στη γωνία του μαγαζιού υπήρχε σιδερένια κολόνα για στριπ χορό.Ένα ζευγάρι πήγε προς τα εκεί και η γκόμενα άρχισε να χορεύει πολύ αισθησιακά και μετά από λίγο ένας προβολέας έπεσε πάνω της. Η αλήθεια είναι ότι ήταν τρομερό μουνί, ακριβώς έτσι όπως γουστάρω. Γύρω στα 25-30 ξανθιά κοντό μαλλί, φυσικό 3αρι στήθος,τεράστια πόδια, μηδέν κυτταρίτιδα και πανέμορφο κωλαράκι. Ο στρίγκος που φορούσε κόντευε να βγει από μόνος του και ήδη είχαν αρχίσει να φαίνονται τα καυλωμένα μουνόχειλά της. Αφού χόρεψε κανα μισάωρο και μας κατακαύλωσε αμέσως τους πλησίασε ένα άλλο ζευγάρι για να πιούν παρέα. Μετά από λίγο του είδα να πηγαίνουν προς το «'κρυφό» σαλόνι και να ξεκινάνε το παιχνίδι. Δεν άντεχα να μην συμμετέχω κι εγώ αυτή την φορά αλλά καμία ανταπόκριση από την δικιά μου. Τέλος πάντων είπα δεν γαμιέται, έχω καυλώσει τόσο πολύ, πάμε να σου ρίξω ένα γαμήσι αλλού και την άλλη φορά θα έρθω με πιο ψαγμένη γκόμενα. Κλείνοντας για μένα ήταν μια τρομερή ανακάλυψη το συγκεκριμένο μαγαζί κι ένας χώρος που θέλω πολύ να επισκεφτώ ξανά γιατί συνδύαζε την καλτίλα με το swinging, συνδυασμός που εμένα προσωπικά με απογειώνει. Το πιο δύσκολο είναι να πετύχεις την κατάλληλη για να μην σε ξενερώσει, αλλιώς σίγουρα θα περάσεις καλά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου