Αναγνώστες

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

TEΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ!


Ενημερώνω τους φίλους αναγνώστες ότι από σήμερα, Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013, ο διαδικτυακός τόπος συζητήσεων «Hedonism Forum» ανέστειλε τη λειτουργία του. Οι 909 αναρτήσεις  μου έχουν ήδη μεταφερθεί στα δώδεκα ιστολόγια που διατηρώ σε τρεις παρόχους (Blogger, Facebook και Tumblr). Eπίσης, ορισμένοι ανενεργοί ή καταργημένοι σύνδεσμοι αφαιρέθηκαν.



Με την ευκαιρία αυτή θέλω να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στο σχεδιαστή και διαχειρiστή του forum, Έρικ Καμίνσκυ, και στη σύντροφό μου, Cassandra Hollander, για τη βοήθεια και στήριξή τους το διάστημα αυτό.


Παραθέτω για τους λάτρεις των αριθμών τα στατιστικά στοιχεία της εταιρείας «
Flag Counter» που τοποθετήθηκε στο forum στις 16 Μαρτίου 2013. Για το διάστημα 14 Φεβρουαρίου – 15 Μαρτίου δεν υπάρχουν στοιχεία.

Επισκέπτες: 1.112
Προβολή ιστοσελίδας: 19.402
Χώρες: 67
Μέλη: 274
Αναρτήσεις: 909 (
angmimik)
Προτιμήσεις μελών: 475
Προβολή
profile angmimik: 7.529
Πρώτη δεκάδα χωρών:
Ελλάδα, 484
Η.Π.Α., 192
Γερμανία, 43
Κροατία, 42
Ιταλία, 38
Ηνωμένο Βασίλειο, 37
Γαλλία, 36
Σλοβενία, 26
Καναδάς, 21
Ισπανία,  21

Μετά την αποδοχή του αιτήματός μου στον
Blogger για επαναφορά του ιστολογίου μου «Γυμνοκρατία-Ηδονισμός» στις 6 Αυγούστου και τη λειτουργία τεσσάρων νέων ιστολογίων, ο διαδικτυακός τόπος συζητήσεων «Hedonism Forum» είχε ολοκληρώσει τον κύκλο του.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου