Αναγνώστες

Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

ΤΟ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΤΩΝ ΗΔΟΝΙΣΤΩΝ ΣΤΟ ROVINJ




Aφήσαμε την παρέα στην πισίνα και επιστρέψαμε  στο διαμέρισμά μας, αρκετά προβληματισμένοι με τα όσα είδαμε. Μπήκαμε στο μπάνιο, ενώσαμε τα σώματά μας και απολαύσαμε το χλιαρό ντους. Ήμασταν μόνοι μετά τη φασαρία στην πισίνα και απολαμβάναμε το νερό, σαπουνίζοντας ο ένας τον άλλο. Συμβουλή: τα ζευγάρια πρέπει να κάνουν μπάνιο μαζί, να χαϊδεύονται, να τρίβονται και να δαχτυλώνονται. Η σωματική επαφή είναι μοναδική εμπειρία. Φίλησα την Kάσι και της είπα πως το βράδυ, ό,τι κι αν γίνει, θα είμαστε μαζί. «Φρόντισε, αν σχηματίσουμε σάντουιτς να ανέβεις πάνω μου, θέλω να αισθάνομαι το σώμα σου, την ανάσα σου». «Σε αγαπώ πολύ». Σκέπτομαι και τις μικρές που θα ανοίξουν τα πόδια τους και θα τρέχουν όλοι να μπουν μέσα, κάνοντας ζαβολιές με τη «μουνότρυπα». Τέλος πάντων ας κατέβουμε στην πόλη να ψωνίσουμε και να περπατήσουμε στα στενά δρομάκια. Η Κάσι φόρεσε απλά διακριτικά ρούχα, ένα φαρδύ παντελόνι με κόκκινη μπλούζα, χαμηλά παπούτσια και έβαλε μια αλυσιδίτσα στη μέση της. «Αν δεν σε ήξερα, θα σού έκανα καμάκι στο δρόμο», είπα χαρούμενος. Πιαστήκαμε από το χέρι και κατηφορίσαμε προς την πόλη, απολαμβάνοντας το εξαιρετικό τοπίο με τους αμπελώνες, τις αγροικίες και το απέραντο πράσινο. Όνειρό μου ήταν, αν το επέτρεπαν οι συνθήκες, να περνούσαμε περισσότερο καιρό στο Rovinj. Δυστυχώς τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως τα περιμέναμε.


«Φοβάμαι ό,τι θα έχουμε προβλήματα το βράδυ. Δεν ξέρω τι ακριβώς, αλλά δεν μπορώ να προβλέψω την αντίδραση των «απατημένων» συζύγων τους». «Εγώ έχω εσένα, δεν με ενδιαφέρουν οι άλλες». «Ναι, αλλά αν σου πέσει η ζαριά να πηδήξεις κάποια, τι γίνεται». «Θα φροντίσω να χάνω επίτηδες». «Μίκι, ήρθαμε εδώ για εμπειρίες, δεν με πειράζει αν πηδήξεις άλλη γυναίκα». «Είσαι γνήσια και αυθόρμητη ηδονίστρια». Κατά βάθος ήξερα ότι την πείραζε. Εδώ δεν με άφηνε να φωτογραφηθώ μόνος μου με άλλες γυμνίστριες. Το πιο πιθανό να την έπαιρνα στην πλάτη μου!



Φθάσαμε στην υπεραγορά που λειτουργεί σε καθημερινή βάση μέχρι αργά το βράδυ, ψωνίσαμε ζυμαρικά Νο 10, δυο μπουκάλια σλιβοβίτσα, λαχανικά για σαλάτα, ψωμί και κατεβήκαμε στο εσωτερικό λιμάνι με τα ζαχαροπλαστεία. Καθίσαμε στο πιο κεντρικό και χαζεύαμε τον κόσμο. Παραθεριστές όλων των ηλικιών και κοινωνικών στρωμάτων, κυρίως Γερμανοί, Αυστριακοί και Ιταλοί ανεβοκατέβαιναν την πλατεία με τη χαρακτηριστική κρήνη. Αφού δοκιμάσαμε ενισχυμένο παγωτό σε μπολ, αγκαλιασμένοι, ανεβήκαμε στον καθεδρικό ναό της Αγίας Ευφημίας, ανάψαμε ένα κερί, αν και ανήκουμε σε διαφορετικά δόγματα, κάτι είπε η Κάσι και βγήκαμε στην άκρη της οχυρωμένης πλατείας και διακρίναμε τη «Monsena» στο βάθος. Για πρώτη και μοναδική φορά στη ζωή μου έκανα ερωτική εξομολόγηση στην Κάσι. Της άρεσε. «Κανείς δεν μου έχει μιλήσει έτσι μέχρι τώρα». Τα μακριά μαύρα μαλλιά της ανέμιζαν. Τράβηξα μερικές φωτογραφίες της «βασίλισσας της καρδιάς μου». Εκείνη χαμογέλασε, ήρθε κοντά μου, με αγκάλιασε, με φίλησε και μου είπε, «μου είσαι τόσο πολύτιμος στη ζωή μου που δεν μπορώ να τη φανταστώ χωρίς εσένα». «Μίκι, σε λατρεύω!». Τόσα χρόνια δίπλα ο ένας στον άλλον δεν είχαμε ανταλλάξει άσχημες κουβέντες ούτε είχαμε τσακωθεί. Μια φορά μόνο τσακωθήκαμε για ασήμαντη αφορμή, Θύμωσα και πήγα στην Μπάλατον, αλλ΄, όταν γύρισα το βράδυ, μού ζήτησε συγγνώμη. Μόλις είχε γεννήσει τη δεύτερη κόρη της, ήταν συναισθηματικά ευάλωτη.


Κατά τις 7 το απόγευμα γυρίσαμε στο διαμέρισμά μας. Καθίσαμε στη βεράντα, ζεστάναμε νερό και ξυρίσαμε ο ένας τον άλλον. Σκέφτηκα να αλειφτούμε με ειδική κόλλα, ώστε να μην μπορούν να μας χωρίσουν! Φόρεσα το μακρύ λευκό χιτώνα που είχα φέρει από τη Φινλανδία. Μοιάζει με αραβική κελεμπία, αλλά στην πραγματικότητα είναι ένας απλός χιτώνας, χωρίς τσέπες και ανοίγματα στα πλάγια που επιτρέπει στον άνδρα να μπαινοβγαίνει στο ζεστό δωμάτιο του ατμόλουτρου. «Μοιάζεις με Άραβα φύλαρχο», παρατηρεί η Κάσι. «Είμαι γυμνός απο μέσα», σηκώνω το χιτώνα, «είμαι τελείως γυμνός, πιο γυμνός από γυμνός!». «Ναι, σε ξύρισα βαθιά και βλέπω το Μίκι 2 σε άριστη κατάσταση». Τον πήρε στην παλάμη της και τον χάιδεψε. «Τον αγαπώ ιδιαίτερα και τον φροντίζω». «Φαίνεται ότι έχεις κάνει περιτομή». «Όχι, είμαι κανονικός». «Δεν προχωρώ επειδή χρειάζεσαι δυνάμεις το βράδυ». «Σε βλέπω να πηδάς τέσσερις αχόρταγες γυναίκες
».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου