Αναγνώστες

Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

CAP D'AGDE: EΜΠΕΙΡΙΑ ΑΓΓΛΙΔΑΣ ΣΕ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ





H Jill και ο George είχαν περάσει το απόγευμα στο διαμέρισμα ενός ζευγαριού από τη Γαλλία που είχαν συναντήσει. Τέσσερα ζευγάρια υπήρχαν εκεί, καθώς και έξι ασυνόδευτοι τύποι. «Ήμασταν λίγο στριμωγμένα», είπε η Jill, «αλλά περάσαμε φανταστικά. Ξεκινήσαμε όλοι γυμνοί, οι οικοδεσπότες μας είχαν άφθονο κρασί, και τα πράγματα πήγαιναν από το καλό στο καλύτερο. Πέρασα τα μεγαλύτερο μέρος του απογεύματος με καυλιά στη μια ή την άλλη τρύπα – συνήθως και στις δυο, και ένα κορίτσι συνέχιζε να τον παίρνει από πίσω. Οι τύποι μάς γέμιζαν με σπέρμα».

«Αυτό ακούγεται καταπληκτικό», είπα. «Πραγματικά ερεθίζομαι όταν ακούω αυτό. Άρχισα να το απολαμβάνω πραγματικά όταν οι άνδρες με χρησιμοποιούν έτσι». Η
Linda  συμφώνησε ότι είχε αρχίσει επίσης να το απολαμβάνει.

«Να, αλλά δεν είναι μόνο αυτό», συμπλήρωσε η
Jill. «Αφού οι τύποι είχαν ολοκληρώσει, η Christine, η οικοδέσποινά μας, οδήγησε εμένα και τα άλλα δυο κορίτσια στο μπαλκόνι «για ένα ποτό – ή κάτι τέτοιο είπε».

«Και;» ρώτησα.

«Λοιπόν, μας έβαλε να σχηματίσουμε ένα μικρό κύκλο, με τις πλάτες μας να ακουμπούν η μια στην άλλη».

«Και;» επέμεινε η
Linda.

«Λοιπόν, οι τύποι είχαν πιει πολύ, καταλαβαίνετε».

«Οπότε όλοι σε κατούρησαν», είπε η Κάρεν ερεθισμένη.

Η
Jill έγνεψε καταφατικά. «Ναι», είπε. «Όλοι κατούρησαν πάνω μας. Δέκα από αυτούς μας κατέβρεξαν. Και, δεν θα το είχα πιστέψει ποτέ, ερεθίστηκα τόσο πολύ που έτριψα την κλειτορίδα μου και τελείωσα, ενώ δυο τύποι με κατάβρεχαν κατουρώντας με. Ήταν ένα απίστευτο συναίσθημα».

«Δε είμαι  σίγουρη ότι θα μπορούσα να το κάνω», είπε η
Linda. «Ακούγεται αρκετά τρομερό».

«Δεν είναι καθόλου τρομερό», συμπλήρωσε η
Karen. «Μου αρέσει όταν ο άνδρας με κατουράει, με κάνει να φαίνομαι πιο τσούλα, όταν αισθάνομαι το ζεστό κατούρημά του στο πρόσωπό μου».

«Στο πρόσωπό σου;» ρώτησε η
Linda.

«Μάλιστα», απάντησε η
Karen. «Συμβαίνει τόσο γρήγορα που δεν μπορώ να το καταπιώ, οπότε πέφτει πάνω μου».

«Της αρέσει να πιτσιλίζεται», πρόσθεσε ο
Jon. «Όποτε  κάνουμε σεξ με φίλους, η Karen συνήθως καταλήγει να καταβρέχεται από τους τύπους – και από μερικές γυναίκες επίσης».

«Αυτό δεν λερώνει το πάτωμα;» ρώτησε η
Linda.

«Όχι, αν βάλεις μερικές πετσέτες να απορροφήσουν», απάντησε η  
Karen. «Και σε κάθε περίπτωση, για πραγματικά μεγάλα διαστήματα κατουρήματος, κάθομαι σε μια φουσκωτή πισίνα ώστε να μπορώ να τσαλαβουτώ».

Δεν είπα τίποτε, αλλά μπορούσα να αισθανθώ ότι είχα ερεθιστεί.  Δεν ήταν ακριβώς ότι ήθελα  τύποι να με κατουρήσουν, αλλά πραγματικά με εξίταρε όταν οι φίλοι μου συζητούσαν γι’ αυτό σαν να ήταν κάτι εντελώς φυσιολογικό. Μόλις είχα αρχίσει τις διακοπές μου στο
Cap dAgde, έτοιμη να δοκιμάσω οτιδήποτε. Τώρα,  στη μέση των διακοπών, είχα ήδη δοκιμάσει πολλά και είχα ευχαριστηθεί τα περισσότερα. Ύστερα από μια εβδομάδα εκεί, έψαχνα όλο και περισσότερες νέες εμπειρίες. Είχα αρχίσει να σκέπτομαι πως ο Dan
και μερικοί άλλοι τύποι θα μου σκίσουν τα ρούχα, θα με πηδήξουν άγρια και θα ολοκληρώσουν στο πρόσωπό μου. Τώρα η σκέψη του κατουρήματος πάνω μου με βασάνιζε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου