Αναγνώστες

Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΤΟΧΟΣ Η ΚΟΡΥΦΗ!



Ύστερα από εννέα σχεδόν μήνες ο ιστότοπος «Ερωτικός  Ηδονισμός: νέες τάσεις στον 21ο αιώνα» και ο διαδικτυακός τόπος συζητήσεων «Hedonism Forum» καταργούνται. Τα ονόματα όμως παραμένουν στην κατοχή μου για μελλοντική χρήση.


Κατά το δοκιμαστικό αυτό διάστημα ως συντονιστής και εμπνευστής του ιστότοπου κατέβαλα σύντονες προσπάθειες για την καθημερινή ενημέρωση και προσέλκυση νέων μελών, αλλά δεν είχα την απαραίτητη βοήθεια από την ομάδα διαχείρισης.

Μετά την αποδοχή του αιτήματός μου από τον
Blogger για την επαναφορά των καταργημένων ιστολογίων μου και τη δημιουργία έξι νέων, ο ιστότοπος πέρασε σε δεύτερη μοίρα. Παράλληλα επεκτάθηκα και σε άλλους παρόχους, προκειμένου να αποσπάσω μεγαλύτερο διαδικτυακό κοινό.  Ο γυμνοκρατικός ηδονισμός έχει ήδη ενσωματωθεί σε διαδικτυακούς τόπους συζητήσεων άλλων ιστότοπων. Ο όρος που χρησιμοποιήθηκε δοκιμαστικά από το γράφοντα στις 16 Σεπτεμβρίου 2012 στο παρόν ιστολόγιο διαδίδεται με γρήγορο ρυθμό.

Αντιλαμβάνομαι ότι η λύση που προκρίθηκε δεν ικανοποιεί όλους τους αναγνώστες μου. Έπρεπε να λάβω μια απόφαση με βάση τα δεδομένα. Έτσι, λοιπόν, άρχισα τη σταδιακή μεταφορά και διαγραφή των αναρτήσεων από το «Η
edonism Forum». Είμαι ιδιαίτερα ευτυχής που οι αναγνώστες μου ακολουθούν τους πειραματισμούς μου.

Υπάρχει το ενδεχόμενο λειτουργίας νέου, σύγχρονου διαδικτυακού τόπου συζητήσεων στο μέλλον, εφόσον βρεθούν οι κατάλληλοι συνεργάτες και βελτιωθούν τα οικονομικά.  Κατά την ιδρυτική συνάντηση των γυμνοκρατών-ηδονιστών θα παρουσιάσω πλήρως κοστολογημένη πρόταση για έγκριση από την ομάδα.

Με την τελευταία διαμόρφωση ο συνολικός αριθμός των ιστολογίων (
blogs) έφθασε τα 11:
Blogger: 8
Facebook: 1
Tumbrl: 2


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου