Αναγνώστες

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ CAP D'AGDE


H σύζυγος και εγώ μόλις επιστρέψαμε από τις πρώτες διακοπές μας στο Cap d’Agde. Είχαμε προηγουμένως επισκεφθεί το μέρος ως ημερήσιοι επισκέπτες μόνο όταν μέναμε στην περιοχή με τα παιδιά σε διάφορα κάμπινγκ. Τα παιδιά έχουν φύγει από το σπίτι τώρα, οπότε αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε μια εβδομάδα στο Cap.

Kαι τι εβδομάδα!

Δεν είμαστε οπαδοί της ανταλλαγής συντρόφων ούτε επιδειξιομανείς ή γυμνιστές, απλά μας αρέσει να επισκεπτόμαστε παραλίες γυμνιστών στις διακοπές μας και να κάνουμε περιστασιακό σεξ ή να θωπεύουμε ο ένας τον άλλον στην παραλία αν μας δοθεί η ευκαιρία.

Η πρώτη μικρή ευκαιρία μας άρχισε στην επιστροφή από την πόλη της Agde. Η σύζυγός μου δεν είχε φορέσει κιλότα, και με άφησε να τη χαϊδεύω, καθώς επιστρέφαμε στο Cap. Σταματήσαμε και ρωτήσαμε μερικά νέα αγόρια για οδηγίες, χωρίς να σταματήσω να της βάζω χέρι. Δεν σταματήσαμε ακόμη και όταν περάσαμε από τον έλεγχο ασφάλειας (πάλι, καλά που δεν έγινε κανένα ατύχημα!)

 
Το διαμέρισμά μας ονομαζόταν «Malibu» που το είχαμε νοικιάσει από το AGN. Έβλεπε κατευθείαν στην είσοδο της παραλίας κοντά στο παραλιακό μπαρ «La Galleon». Περάσαμε αρκετά απογεύματα κάνοντας σεξ στη βεράντα, παρακολουθώντας όλους τους γυμνούς ανθρώπους που έφευγαν από την παραλία (το τερπνόν μετά του ωφελίμου!)


Περάσαμε τον περισσότερο χρόνο μας στις ξαπλώστρες του «Le Galleon», αλλά μερικές φορές περπατήσαμε μέχρι το τμήμα ενηλίκων της παραλίας για παιχνίδι, αλλά, μιλώντας ειλικρινά, η ζέστη ήταν αφόρητη για μας, οπότε δεν μείναμε πολύ. Όμως καταφέραμε να παρακολουθήσουμε πολλές πίπες και αμοιβαίο αυνανισμό.

Την τελευταία πλήρη ημέρα μας πήγαμε στο πάρτι αφρού. Εάν υπάρχει κάποιο πράγμα που πρέπει να δει κανείς πριν πεθάνει, τότε πηγάινει στο πάρτι αφρού στο Cap d’Agde, είναι εκπληκτικό. Πρώτα πρέπει να μπεις εντελώς γυμνός, αφήνεις τα υπάρχοντά σου στα αποδυτήρια, μαζί με τα σάνδαλά σου. Ύστερα συμμετέχεις σε κάτι που φάνηκε σε μένα και τη σύζυγό μου ρωμαϊκό όργιο. Υπάρχουν κρεβάτια και καναπέδες σκορπισμένοιι στον ανοικτό χώρο με ζευγάρια και ομάδες που επιδίδονται σε στοματικό έρωτα, αμοιβαίο αυνανισμό ή απλά  πηδιούνται.

Διασχίσαμε αυτό το μέρος και προσπεράσαμε το μεγάλο υδρομασάζ στα αριστερά και μπήκαμε στο πραγματικό πάρτι αφρού. Ο χώρος ήταν γεμάτος από γυμνά ζευγάρια καλυμμένα μέχρι το λαιμό τους με αφρό, χορεύοντας στο ρυθμό της μουσικής. Κατευθυνθήκαμε στο μέσο του αφρού και αρχίσαμε να χορεύουμε και να χαϊδεύουμε ο ένας τον άλλο μέσα στον αφρό. Ύστερα αρχίσαμε να αισθανόμαστε χέρια να εμφανίζονται έξω από τον αφρό αγγίζοντας τα γυμνά σώματά μας, έτσι κάναμε το ίδιο στους άλλους. Ήταν τόσο σουρεαλιστικό, όλοι αυτοί οι γυμνοί, νέοι και όμορφοι άνθρωποι ευχαριστιόντουσαν τις αισθήσεις ο καθένας το σώμα του άλλου. Μπορούσα να αισθανθώ τα χέρια άλλων ανδρών στο μουνί της συζύγου μου καθώς έβαζα χέρι σε άλλες νέες γυναίκες, και αυτές οι γυναικες με τη σειρά τους μου τον έπαιζαν.


Οπουδήποτε κοιτούσες, μπορούσες να δεις νέους άνδρες που δέχονταν στοματικό έρωτα και αυνανισμό από γυναίκες, με τεράστιες στύσεις παντού. Ύστερα από τριάντα λεπτά, η σύζυγός μου είπε να κάνουμε διάλειμμα, πήγαμε στο υδρομασάζ να ηρεμήσουμε. Αυτό ήταν γεμάτο από ζευγάρια, που επιδίδονταν σε στοματικό έρωτα ή αυνανίζονταν, αλλά υπήρχε ένα μεγάλο σήμα στον τοίχο που έγραφε «όχι σεξ στο υδρομαζάζ». Μείναμε εκεί για λίγο πριν  επιστρέψουμε στο πάρτι αφρού για περισσότερη ερωτική διασκέδαση.

Λίγο αργότερα πήγαμε στο μπαρ να πιούμε ένα ποτό. Το μπαρ ήταν γεμάτο από ανθρώπους που είχαν σχηματίσει σειρά να αγοράσουν ποτά, και κατάφερα να στριμωχτώ ανάμεσα σε δυο νέα κορίτσια, με τη σύζυγό  μου να στέκεται πίσω μου. Καθώς στεκόμουν περιμένοντας να εξυπηρετηθώ, το κορίτσι στα αριστερά μου άρπαξε το καυλί μου και άρχισε να το παίζει, ενώ συνέχιζε να συνομιλεί με έναν άνδρα στα αριστερά της. Καθώς παράγγειλα μια μικρή μπίρα και ένα ποτήρι ροζέ, το καυλί μου ήταν σε πλήρη στύση και  και δεχόταν δυνατό τράβηγμα.

Τελικά, έπρεπε να ζητήσω συγγνώμη, ευχαρίστησα το κορίτσι, ώστε η σύζυγός μου και εγώ να καθίσουμε και να απολαύσουμε τα ποτά μας.

Η παραπάνω περιγραφή που δημοσιεύθηκε σε forum βρετανικού ιστότοπου το 2007 από μέλος του, επιβεβαιώνει το διάχυτο ερωτισμό που επικρατεί στην «πρωτεύουσα της ακολασίας».

Το όνομα του μπαρ δεν αναφέρεται, αλλά μέσα στο συνωστισμό όλα μπορούν να συμβούν. Ακόμη και πήδημα μπροστά σε τρίτους.  Εδώ βρίσκει εφαρμογή το σύνθημα του καταργημένου ιστολόγιου μας «Αν αγαπάς το Cap d’Agde, δείξε μου το μουνί σου και εγώ θα σου δείξω το καυλί μου!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου