Αναγνώστες

Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

ΤΟ ΠΑΡΤΙ ΤΗΣ ΑΚΟΛΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜ 223: ΜΕΡΟΣ Β΄




«Αγόρια και κορίτσια, έφθασε η ώρα της «μουνότρυπας», φώναξε η Kassi. «Πλυθείτε,  αρωματιστείτε και πάρτε θέσεις». Η Πίροσκα άνοιξε τη λευκή πετσέτα με τα κόκκινα τετραγωνάκια, έβγαλε το ζάρι και έγραψε πέντε αριθμούς σε χαρτάκια. Τους έβαλε σε κύπελλο, τους ανακάτεψε και η Κassi τράβηξε τον αριθμό 5 που αντιστοιχούσε στην Ιρένε. Η Ιρένε, που όλη την ώρα χάιδευε το μουνί της προκλητικά,  πήρε τη θέση της στην άκρη της πετσέτας, άνοιξε διάπλατα τα ροδοπέταλά της και είπε, «να δω ποιος θα μπει στο σπήλαιο του Αγίου Ρομουάλδου ή στη σπηλιά της Ιρένε». «Η διαφορά είναι ότι το δικό μου σπήλαιο κλείνει ερμητικά μόλις μπει το καυλί». Τρελαθήκαμε, καυλώσαμε, άντε μετά να συγκεντρωθούμε. «Άμα κερδίσει γυναίκα, θα με γαμήσει με πλαστικό καυλί!» Δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ. Τα μάτια μου έπεφταν στο ροδαλό μουνί της που το δαχτύλωνε και προκαλούσε τους παίκτες. Όλο το πρωί δεν μού έκανε εντύπωση και τώρα η θέα του με τρέλαινε. Το πρωί βλέπεις εκατοντάδες γυμνές γυναίκες, ξυρισμένες, αξύριστες, αλλά το βράδυ η θέα των γυμνών σωματων σε εξιτάρει.

Έτρεμαν τα χέρια μας. Ρίχναμε το ζάρι, αλλά συμπτωματικά φέρναμε μικρά νούμερα, 1, 2, 3 μέχρι 4. « Έτσι όπως πάμε δεν πρόκειται να βγούμε». Η Σάντρα, η Πίροσκα, η Κ
assi και η Πέτρα xαϊδεύονταν και μάς τραβούσαν την προσοχή. Η Ιρένε φώναζε, «εδώ είναι η σπηλαιότρυπα, αφήστε τις άλλες να μαλακίζονται». «Φρεσκοξυρισμένο, καθαρό μουνί, ποτισμένο με σλιβοβίτσα, περιμένει να δεχθεί το νικητή!»

Ο Φράνιο με τον Γκάμπορ είχαν καυλώσει και τον έπαιζαν μπροστά στην Ιρένε. Υποψιάστηκα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με το ζάρι. Να μην βγαίνουν εξάρες. Η Πίροσκα σίγουρα είχε βάλει το δάκτυλό της.  Η Ιρένε εκνευρίστηκε με την καθυστέρηση. «Αν δεν βγεί νικητής, θα σας κατουρήσω, παλιογαμημένοι, ανώμαλοι».

Παρότι προσπάθησα να αποφύγω με κάθε τρόπο την πρωτιά, έβγαλα τρεις συνεχόμενες εξάρες, προσπέρασα το Φράνιο στη γραμμή του τερματισμού και προσγειώθηκα  στο ανοικτό μουνί. Η Ιρένε με έσπρωξε μέσα της, ενώ οι υπόλοιποι, γνήσιοι ηδονιστές, συγκεντρώθηκαν γύρω μας και παρακολουθούσαν την πράξη. Η Ιρένε, σε έκσταση, ούρλιαζε, «γάμισέ με άγρια, περίμενα τόση ώρα τη γαμημένη «μουνότρυπα» να τελειώσει. Από πίσω μου η Πίροσκα με έσπρωχνε να μπω πιο μέσα και η Κ
assi μού κρατούσε το χέρι. Το ερωτευμένο ζευγάρι αχώριστο και στο ομαδικό πήδημα. «Παιδιά, δεν πηδιέστε και εσείς ταυτόχρονα να πάρουμε μάτι». Ξάπλωσαν δίπλα μου και πηδήχτηκαν, οπότε αφοσιώθηκα στην Ιρένε. Αλλά παίρναμε μάτι. «Μίκι, μην τελειώσεις μέσα, χύσε με στο πρόσωπο». Συμφωνήσαμε να τελειώσουμε και οι τρεις άνδρες στο πρόσωπό της. Ήταν η αμοιβή της για την εξαιρετική απόδοσή της. Το πρόσωπό της γέμισε καυτό σπέρμα. Η θέα του σπέρματος ερέθισε τα άλλα κορίτσια που έσπευσαν να το γλείψουν. «Κρατήστε λίγο για τον καφέ». Η ώρα είχε πάει 12 και η δεύτερη φάση είχε μόλις ολοκληρωθεί.

Διάλειμμα λίγων λεπτών για ανασύνταξη δυνάμεων. «Πίροσκα, γέμισε την καφετιέρα». «Δεν χρειάζεταιι να προσθέσεις γάλα». «Θα χύσουμε στα φλιτζάνια σας». «Και εμείς θα χύσουμε πάνω σας». «Αχ, αυτά τα κωλομάγουλά σου», τριβόταν πάνω μου. Παρακολουθούσε την Κ
assi και της έκανε εντύπωση ότι ήμασταν πιασμένοι χέρι-χέρι. «Είστε ευτυχισμένο ζευγάρι ηδονιστών». «Ναι, τη θέλω πάντα κοντά μου, είναι η έμπνευσή μου, η αγάπη μου, η βασίλισσα της καρδιάς μου». Η Kassi ήταν λίγο πιωμένη, αλλά δεν την ενοχλούσε να παίξω με την Πίροσκα. Ο Φράνιο με τον Γκάμπορ πηδούσαν τις μικρές από τον κώλο. Η Σάντρα έγλειφε το μουνί της Πίροσκα. Σπρώχνοντας με ανέβασαν στον πάγκο της κουζίνας, μου άνοιξαν τα πόδια και με χούφτωσαν. «Σάντρα, άνοιξε το ψυγείο, βρες φρέσκια ροβινιώτικη κρέμα, άλειψέ τον να το φάμε!» Είχαν αγριέψει. Η Σαντρα ανέβηκε στον πάγκο και εκσπερμάτισε στο στήθος μου. Το μουνί της μύριζε σλιβοβίτσα. Οι ρώγες της ήταν καλυμμένες με σαντιγί. Τέτοιο πήδημα  στον πάγκο της κουζίνας θα το θυμάμαι πολλά χρόνια. Κρατούσα στην αγκαλιά μου την Kassi που είχε κλείσει τα μάτια της. Την έβαλα στον καναπέ, τη φίλησα και τη σκέπασα. «Κοιμήσου όσο θέλεις». «Εμείς θα τελειώσουμε αυτό που αρχίσαμε με τις μικρές». «Μίκι, να μην σε εξαντλήσουν οι λυσσασμένες». «Και εμείς έχουμε μουνί, αλλά δεν κάνουμε έτσι». «Βασίλισσά μου, ο Μίκι 2 ξέρει να φυλάγεται από κακοτοπιές!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου